W dniu dzisiejszym na dorocznej konferencji Międzynarodowego Zrzeszenia Badaczy Wypadków Lotniczych (ISASI) członkowie Zespołu przedstawili na dwóch panelach technicznych zagadnienia związane z...
Wczoraj zakończyła się II Konferencja Smoleńska. Nie przedstawiono na niej żadnych dowodów na prezentowane hipotezy dotyczące przyczyn katastrofy pod Smoleńskiem. Konsekwentnie lansowano na niej...
Wbrew przedstawianym w dniu dzisiejszym w jednym z tygodników hipotezom chcemy podkreślić, że nie ma żadnych przesłanek do twierdzenia, że w samolocie Tu-154M, jego skrzydle i innych miejscach doszło...
Do Zespołu ds. wyjaśniania opinii publicznej treści informacji i materiałów dotyczących przyczyn i okoliczności katastrofy pod Smoleńskiem wpłynęło pytanie o ew. udział przedstawicieli Zespołu w III...
Wypadki lotnicze najczęściej nie są spowodowane przez pojedyncze przyczyny. Przygotowanie lotu oraz jego przeprowadzenie to bardzo złożony i skomplikowany proces, który wymaga zaangażowania wielu...
Utrata części lewego skrzydła przy zderzeniu z drzewem nie mogła spowodować wykonania przez samolot Tu-154M tzw. półbeczki.
Jako uczestnik ?Prospekcji terenowej miejsca katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem z użyciem metod stosowanych w archeologii?, wyrażam zdecydowany sprzeciw wobec stronniczego przedstawiania uzyskanych...
Pomimo częstych wizyt posła A. Macierewicza w USA, których głównym celem było prezentowanie niepopartych materiałem dowodowym teorii nt. katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem w 2010 roku, badania...
Piotr Lipiec, wchodzący w skład Zespołu ds. wyjaśniania przyczyn katastrofy smoleńskiej i Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL), pod koniec października przebywał na trzydniowej...
Komentarz do badań CBOS z października 2013 na temat przyczyn katastrofy pod Smoleńskiem.
Komunikat Zespołu ds. wyjaśniania przyczyn katastrofy smoleńskiej.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.