Skuteczne kampanie w prasie i internecie

Wyborcza - silna marka z misją

Od ponad 30 lat Gazeta Wyborcza jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy model subskrypcyjny. Zaufanie, jakim darzą nas czytelnicy, wynika z niezależności redakcji, wysokich standardów dziennikarskich oraz odwagi w podejmowaniu trudnych tematów. Wyborcza kształtuje debatę publiczną, angażuje społeczności i inspiruje do działania.

DNA Wyborczej
  • Rzetelność

    W świecie fake newsów clickbajtów stawiamy na rzetelność i dbałość o najwyższe standardy dziennikarskie.

  • Niezależność

    Patrzymy władzy na ręce, punktuje nadużycia i nagłaśnia ważne sprawy społeczne.

  • Odwaga

    Nie boimy się podejmować trudnych tematów i stawać po stronie wartości, które są ważne dla naszych czytelniczek i czytelników.

Kalendarium Wyborczej

  • 1

    1989

    8 maja ukazuje się pierwszy numer "Gazety Wyborczej" przed pierwszymi demokratycznymi wyborami 4 czerwca.

  • 2

    1995

    Uruchamiamy serwis Wyborcza.pl - pierwszą internetową wersję „Gazety Wyborczej”

  • 3

    1999

    Ukazuje się pierwszy numer magazynu „Wysokie Obcasy” – sobotniego dodatku do Wyborczej skierowanego do kobiet.

  • 4

    2014

    Jako pierwszy tytuł prasowy w Polsce wprowadzamy płatny dostęp do treści online. To przełom w transformacji cyfrowej.

  • 5

    2017

    Liczba sprzedanych prenumerat cyfrowych przekracza liczbę sprzedanych gazet. Ten trend utrzymuje się do dziś.

Wyborcza lokalnie - blisko ludzi i ich spraw

Od początku lat 90. „Gazeta Wyborcza” budowała swoją siłę nie tylko jako tytuł ogólnopolski, ale też jako medium głęboko zakorzenione w lokalnych społecznościach.

Wielką siłą "Wyborczej" od momentu jej powstania jest zaangażowanie i wspieranie oraz inicjowanie wartościowych inicjatyw.

Redakcje Wyborczej współpracują z lokalnymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami kultury, szkołami. W "małych ojczyznach" Wyborcza organizuje akcje społeczne, plebiscyty i nagrody, które mają pozytywny wpływ na codzienność mieszkańców.

20

redakcji

regionalnych

30

serwisów

lokalnych

8,3

mln odbiorców

wszystkich naszych mediów