53% czytelników Gazety Wyborczej jest poza zasięgiem kampanii reklamowych emitowanych na naszych serwisach, a 97% użytkowników serwisu Wyborcza.pl jest poza zasięgiem kampanii emitowanych w naszych tytułach prasowych. To zasięg, którego nie można nie wykorzystać!
Aby zwiększyć szansę na zapamiętanie reklamy, dbamy o to, by utrzymywała się ona w polu widzenia użytkownika przez jak najdłuższy czas. Dzięki temu użytkownik nie tylko ją widzi, ale też łatwiej zapada mu ona w pamięć. Średnia długość wyświetlania reklamy w naszym viewporcie użytkownika to ponad 14 sekund dla topboarda i blisko 28 sekund dla halfpage’a.
Prenumeratorzy Wyborcza.pl to Super Userzy - najbardziej atrakcyjna grupa docelowa dla reklamodawcy. Super User spędza w naszych serwisach ponad 10 razy więcej czasu niż przeciętny użytkownik, a jego wizyty są 2,4 razy głębsze i aż o 5,2 razy dłuższe niż te anonimowych użytkowników. Udział Super Userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%!
W Grupie Wyborcza analizujemy wskaźniki reklamowe w taki sposób, żeby zwiększyć nie tylko widoczność reklam, ale również poziom poświęcanej im uwagi. Nasz autorski wskaźnik VTA (viewability to attention) umożliwia skorelowanie poziomu viewability kreacji reklamowej z czasem, w którym kreacja pozostaje w polu widzenia. Średnia dla użytkowników naszych serwisów to ponad 14 sekund, co przy wysokim poziomie viewability zwiększa szansę na to, że uwaga odbiorcy skupi się na slocie reklamowym i kreacji.
"Wyborcza" działa omnichannelowo, dostosowując się do realiów zmieniającego się świata. Znajdziesz nas w papierze, na desktopie, na smartphone'ach - zarówno w formie mobilnej i w pełni responsywnej www, jak i aplikacji "Gazety Wyborczej".
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści