To nas wyróżnia

Synergia printu i online’u

Synergia printu i online’u

Synergia printu i online’u

53% czytelników Gazety Wyborczej jest poza zasięgiem kampanii reklamowych emitowanych na naszych serwisach, a 97% użytkowników serwisu Wyborcza.pl jest poza zasięgiem kampanii emitowanych w naszych tytułach prasowych. To zasięg, którego nie można nie wykorzystać!

Długi time spent

Długi time spent

Długi time spent

Aby zwiększyć szansę na zapamiętanie reklamy, dbamy o to, by utrzymywała się ona w polu widzenia użytkownika przez jak najdłuższy czas. Dzięki temu użytkownik nie tylko ją widzi, ale też łatwiej zapada mu ona w pamięć. Średnia długość wyświetlania reklamy w naszym viewporcie użytkownika to ponad 14 sekund dla topboarda i blisko 28 sekund dla halfpage’a.

Super User

Super User

Super User

Prenumeratorzy Wyborcza.pl to Super Userzy - najbardziej atrakcyjna grupa docelowa dla reklamodawcy. Super User spędza w naszych serwisach ponad 10 razy więcej czasu niż przeciętny użytkownik, a jego wizyty są 2,4 razy głębsze i aż o 5,2 razy dłuższe niż te anonimowych użytkowników. Udział Super Userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%!

Attention

Attention

Attention

W Grupie Wyborcza analizujemy wskaźniki reklamowe w taki sposób, żeby zwiększyć nie tylko widoczność reklam, ale również poziom poświęcanej im uwagi. Nasz autorski wskaźnik VTA (viewability to attention) umożliwia skorelowanie poziomu viewability kreacji reklamowej z czasem, w którym kreacja pozostaje w polu widzenia. Średnia dla użytkowników naszych serwisów to ponad 14 sekund, co przy wysokim poziomie viewability zwiększa szansę na to, że uwaga odbiorcy skupi się na slocie reklamowym i kreacji.

Omnichannel

Omnichannel

Omnichannel

"Wyborcza" działa omnichannelowo, dostosowując się do realiów zmieniającego się świata. Znajdziesz nas w papierze, na desktopie, na smartphone'ach - zarówno w formie mobilnej i w pełni responsywnej www, jak i aplikacji "Gazety Wyborczej".

Powiedz nam, czego potrzebujesz?

Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.

CO Z NAMI ZYSKASZ?
  • Dotarcie do odbiorców premium

    290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%

  • Zasięg premium

    Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy

  • Treści premium

    Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści