U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców w świecie reklamy internetowej dziś już nie wystarczy. Równie istotna jest gwarancja, że reklamy przy artykułach w Internecie pojawią się w bezpiecznym i odpowiednim kontekście. I tu pojawia się sztuczna inteligencja. Grupa Wyborcza już dawno wyprzedziła trend na AI, tworząc narzędzie ContextAI.
Żyjemy w świecie zagrożonym zmianami klimatu, z życiem społecznym dziejącym się głównie w social mediach i presją na ciągłe innowacje. Te trendy znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości marketingu. W jaki sposób dokładnie, pokazuje pracownia badawcza Kantar w swoim raporcie "Marketing Trends 2025".
Międzynarodowa firma badawcza Kantar przygotowała raport z 10 najważniejszymi trendami w marketingu na 2025 rok. Wyborcza realizuje i będzie realizować wiele z nich. Przeczytajcie o przyszłości marketingu i o tym, jak chcemy ją współtworzyć.
Subskrypcje podbijają świat. Rozszerzają się na coraz to nowe rynki - abonament może dotyczyć równie dobrze platformy streamingowej i portalu informacyjnego, co środków czystości i kosmetyków. Jakie trendy będą kształtować świat subskrypcji w 2025 roku? Dlaczego subskrypcja Wyborczej jest warta swojej ceny?
W czasach nadmiaru bodźców i wielozadaniowości uwaga jest towarem deficytowym. Od stopnia i jakości uwagi zależy odbiór kreacji reklamowych. Jak najskuteczniej mierzyć poziom uwagi użytkowników w internecie? Czy wskaźnik viewability ciągle jest wystarczający? Czy nadszedł czas, aby używane aktualnie wskaźniki uwagi zaktualizować, a może istnieje potrzeba znalezienia zupełnie nowych narzędzi?
Zdecydowana większość (bo aż 83%) [1] marketerów uznaje content marketing za najbardziej skuteczną strategię generowania zainteresowania. Jako największe wyzwanie typują oni tworzenie różnorodnych treści, które okażą się atrakcyjne dla różnych grup odbiorców [2]. Co to oznacza w czasie rozwoju AI, kształtowania regulacji prawnych i zmian pokoleniowych? Przejrzymy się głównym trendom w content marketingu.