U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Subskrypcja serwisów grupy Wyborcza.pl to unikalny na polskim rynku benefit, niosący wiele korzyści tak dla pracowników, jak i pracodawcy. Dostęp do różnorodnych, rzetelnych i użytecznych treści z obszarów takich jak psychologia, kultura, finanse, społeczeństwo czy rozwój zawodowy spełnia potrzeby pracowniczek i pracowników ze wszystkich pokoleń.
Subskrypcje podbijają świat. Rozszerzają się na coraz to nowe rynki - abonament może dotyczyć równie dobrze platformy streamingowej i portalu informacyjnego, co środków czystości i kosmetyków. Jakie trendy będą kształtować świat subskrypcji w 2025 roku? Dlaczego subskrypcja Wyborczej jest warta swojej ceny?
Benefit dla pracowników, sponsoring, narzędzie dla działów marketingu i sprzedaży, oferta partnerstwa i pośrednictwa - wszystko to opcje wykorzystania naszego produktu, cyfrowej prenumeraty Wyborcza.pl. Sprawdźcie, w jaki sposób subskrypcja Wyborczej dla firm i instytucji może wzmocnić Wasz biznes!
Kondycja psychiczna - dorosłych, dzieci, pracowników czy managerów - to dziś ważny i popularny temat. Jednak jest on na tyle złożony, że media i organizacje nie zawsze podchodzą do niego we właściwy sposób. Działając nieodpowiednio - w dobrej czy złej wierze - zamiast pomóc, można pogorszyć sytuację osób w kryzysie psychicznym. Jak się tego ustrzec?
W czasach nadmiaru bodźców i wielozadaniowości uwaga jest towarem deficytowym. Od stopnia i jakości uwagi zależy odbiór kreacji reklamowych. Jak najskuteczniej mierzyć poziom uwagi użytkowników w internecie? Czy wskaźnik viewability ciągle jest wystarczający? Czy nadszedł czas, aby używane aktualnie wskaźniki uwagi zaktualizować, a może istnieje potrzeba znalezienia zupełnie nowych narzędzi?
Zdecydowana większość (bo aż 83%) [1] marketerów uznaje content marketing za najbardziej skuteczną strategię generowania zainteresowania. Jako największe wyzwanie typują oni tworzenie różnorodnych treści, które okażą się atrakcyjne dla różnych grup odbiorców [2]. Co to oznacza w czasie rozwoju AI, kształtowania regulacji prawnych i zmian pokoleniowych? Przejrzymy się głównym trendom w content marketingu.