U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Perturbacje ostatnich lat - pandemia, wojna, inflacja, kryzys klimatyczny - znacząco zmieniły rzeczywistość pracowników i pracodawców. Nowa sytuacja stała się wyzwaniem dla naszej równowagi psychicznej, zdrowia, relacji i produktywności. W związku z tym dawne benefity pracownicze w dużej mierze straciły na atrakcyjności. Pojawiły się nowe potrzeby i oczekiwanie, że pracodawcy mądrze je zaspokoją.
2020 rok zmienił świat, również w obszarze marketingu i reklamy. Wydawcy i reklamodawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami - jak skutecznie i z poszanowaniem potrzeb użytkowników prowadzić kampanie reklamowe w erze trudnych treści? Jak zadbać o brand safety marek?
Co łączy prowadzenie samochodu i gotowanie obiadu? To, że w trakcie obu czynności można słuchać podcastu, czyli audycji radiowej na żądanie. Taka forma rozrywki towarzyszy już 9 mln polskich internautów!
Content marketing mocno w ostatnim czasie ewoluował - aktualnie odchodzimy od komunikacji BTC (business-to-consumer) czy BTB (business-to-business). Niezależnie od motywacji zakupowej, decyzje podejmuje człowiek, dlatego dziś mówimy o komunikacji business-to-human (BTH).
RODO - ten skrót nadal przeraża wielu przedsiębiorców. Czy słusznie? My postaramy się udowodnić, że unijnego rozporządzenia wcale nie należy się obawiać. Pokażemy też, jak sami - w serwisach "Wyborczej" - dbamy o RODO: tak w odniesieniu do naszych reklamodawców, jak i użytkowników.
W dzisiejszych kampaniach marketingowych marketerzy kładą coraz większy nacisk na widoczność reklam, które emitują. Jak my, brand managerowie i wydawcy, możemy ich w tym wesprzeć?