U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Mimo licznych kryzysów - pandemii, wojny, inflacji (by wymienić niektóre) - którym stawiamy czoła od kilku lat, rynek reklamy stale rośnie, a jego analitycy pozostają optymistami.
Lokalność zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. To istotna informacja dla wydawców, marketerów i reklamodawców.
W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez rzeczywistość online, wszystko, co ma miejsce w "realu", ma wyjątkową wartość. Również prasa i reklama prasowa wyróżniają się na tle innych mediów. Są opozycją dla serwisów internetowych i zamieszczanych tam - zwykle agresywnych - reklam. Jakie unikalne cechy charakteryzują prasę?
Za nami i przed nami trudne lata - pandemia, wojna, zmiany klimatu, inflacja, seria afer pedofilskich w Kościele. Jakby tego było mało, zamiast rzetelnych informacji, tak potrzebnych w czasach kryzysu, zalała nas powódź fake newsów. W jaki sposób wszystko to wpływa na kształtowanie się nowych trendów w cyfrowym marketingu?
Reklama w prasie ma swoją specyfikę, odmienną od reklamy internetowej. W porównaniu z tą ostatnią jest stonowana, estetyczna i... lubiana. Cenią ją zarówno odbiorcy, jak i reklamodawcy oraz wydawcy. Z konkretnych, mierzalnych powodów.
Trend subskrypcji idzie jak burza, podbijając różnorodne rynki - radiowy, telewizyjny, prasowy, motoryzacyjny, gastronomiczny. Co sprawia, że ten model jest coraz bardziej atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców oraz właścicieli opartych na nim biznesów?