U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Co łączy prowadzenie samochodu i gotowanie obiadu? To, że w trakcie obu czynności można słuchać podcastu, czyli audycji radiowej na żądanie. Taka forma rozrywki towarzyszy już 9 mln polskich internautów!
Content marketing mocno w ostatnim czasie ewoluował - aktualnie odchodzimy od komunikacji BTC (business-to-consumer) czy BTB (business-to-business). Niezależnie od motywacji zakupowej, decyzje podejmuje człowiek, dlatego dziś mówimy o komunikacji business-to-human (BTH).
RODO - ten skrót nadal przeraża wielu przedsiębiorców. Czy słusznie? My postaramy się udowodnić, że unijnego rozporządzenia wcale nie należy się obawiać. Pokażemy też, jak sami - w serwisach "Wyborczej" - dbamy o RODO: tak w odniesieniu do naszych reklamodawców, jak i użytkowników.
W dzisiejszych kampaniach marketingowych marketerzy kładą coraz większy nacisk na widoczność reklam, które emitują. Jak my, brand managerowie i wydawcy, możemy ich w tym wesprzeć?
Event marketing to ważne narzędzie docierania do nowych klientów. Ludzie - istoty społeczne - bardzo sobie cenią wspólne przeżycia. Nic więc dziwnego, że eventy działają też w drugą stronę: są korzystne dla zaangażowanych w nie marek. Pozytywne doświadczenia stwarzają lojalnych klientów. Wydawałoby się, że pandemia położy kres event marketingowi. To przypuszczenie jednak zupełnie się nie sprawdziło.
Firmy, które odniosą sukces w XXI wieku, to te, które zrozumieją, że przyszedł czas kobiet - powiedział były szef Coca-Coli Muthar Kent. Jakie zatem są nowoczesne kobiety, do czego aspirują i w jaki sposób najlepiej można do nich dotrzeć?