U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Subskrypcja to narzędzie coraz częściej wykorzystywane przez firmy z całego spektrum branż: od platform streamingowych, przez prasę cyfrową, aż po sklepy online. Wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie tylko się wzmacniał. Coraz chętniej właśnie jako subskrybenci słuchamy muzyki, oglądamy seriale, a nawet uzupełniamy zawartość lodówki.
3rd party cookies już w 2023 roku na dobre znikną z Google Chrome - ta wiadomość zelektryzowała rynek marketingu, reklamy i e-commerce. Internauci, zmęczeni nadmiarem reklam, nie kryją radości. Czy to zmierzch śledzenia użytkowników w sieci?
Lokalność, a właściwie hiperlokalność, to ważny trend, który w ostatnim czasie szczególnie zyskał na znaczeniu. Pandemia sparaliżowała globalne łańcuchy dostaw; kwarantanny i lockdowny uwięziły ludzi w domach - to wszystko przyniosło ciekawy rezultat, zbawczy dla lokalnych redakcji i biznesów.
Brand safety (bezpieczeństwo marki) jest dziś terminem, który trzeba znać, oraz działaniem, bez którego właściwie nie sposób skutecznie, a jednocześnie bezpiecznie, promować się w internecie. Ciężko wypracowany wizerunek i dobre imię marki mogą zostać w cyfrowym świecie narażone na szwank. Dzieje się to szybko i niezauważalnie - wystarczy na przykład, że naszą reklamę otaczają nieodpowiednie treści.