U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Event marketing to ważne narzędzie docierania do nowych klientów. Ludzie - istoty społeczne - bardzo sobie cenią wspólne przeżycia. Nic więc dziwnego, że eventy działają też w drugą stronę: są korzystne dla zaangażowanych w nie marek. Pozytywne doświadczenia stwarzają lojalnych klientów. Wydawałoby się, że pandemia położy kres event marketingowi. To przypuszczenie jednak zupełnie się nie sprawdziło.
Firmy, które odniosą sukces w XXI wieku, to te, które zrozumieją, że przyszedł czas kobiet - powiedział były szef Coca-Coli Muthar Kent. Jakie zatem są nowoczesne kobiety, do czego aspirują i w jaki sposób najlepiej można do nich dotrzeć?
Subskrypcja to narzędzie coraz częściej wykorzystywane przez firmy z całego spektrum branż: od platform streamingowych, przez prasę cyfrową, aż po sklepy online. Wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie tylko się wzmacniał. Coraz chętniej właśnie jako subskrybenci słuchamy muzyki, oglądamy seriale, a nawet uzupełniamy zawartość lodówki.
3rd party cookies już w 2023 roku na dobre znikną z Google Chrome - ta wiadomość zelektryzowała rynek marketingu, reklamy i e-commerce. Internauci, zmęczeni nadmiarem reklam, nie kryją radości. Czy to zmierzch śledzenia użytkowników w sieci?
Lokalność, a właściwie hiperlokalność, to ważny trend, który w ostatnim czasie szczególnie zyskał na znaczeniu. Pandemia sparaliżowała globalne łańcuchy dostaw; kwarantanny i lockdowny uwięziły ludzi w domach - to wszystko przyniosło ciekawy rezultat, zbawczy dla lokalnych redakcji i biznesów.
Brand safety (bezpieczeństwo marki) jest dziś terminem, który trzeba znać, oraz działaniem, bez którego właściwie nie sposób skutecznie, a jednocześnie bezpiecznie, promować się w internecie. Ciężko wypracowany wizerunek i dobre imię marki mogą zostać w cyfrowym świecie narażone na szwank. Dzieje się to szybko i niezauważalnie - wystarczy na przykład, że naszą reklamę otaczają nieodpowiednie treści.