U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Dwumiesięcznik Wyborczej "Książki. Magazyn do czytania" to o wiele więcej niż czasopismo o książkach. Jest częścią kulturalnego hubu, na który składają się też: serwis, podcasty, newslettery i spotkania na żywo. Literatura to tylko część treści uniwersum "Książek" - autorzy i goście piszą i rozmawiają również o nauce, społeczeństwie, historii, filmie czy muzyce.
Czy benefity pracownicze mogą wspierać cele CSR i ESG organizacji? Jeśli pierwsze, co nam przychodzi do głowy, to owocowe czwartki i karnet na siłownię, to odpowiedź będzie pewnie brzmieć "Nie". Jednak istnieje wyjątkowy benefit, pozwalający rozwinąć skrzydła pracownikom, a zarazem realizować wartości firmy.
Prasa się zmienia - wiele tytułów coraz intensywniej się cyfryzuje, jednak najistotniejsze wartości prasy drukowanej są przenoszone do digitalu. Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) w swoim raporcie pokazały dane, które za tym przemawiają.
Z ostatniego raportu FIPP Global Digital Subscription Snapshot (Q4 2023) dowiadujemy się, jakie wyzwania i szanse napotyka dzisiaj branża mediów w modelu subskrypcji. W artykule przybliżymy najważniejsze ustalenia autorów raportu.
Docenianie to jedna z najważniejszych potrzeb człowieka, element słynnej piramidy stworzonej przez amerykańskiego psychologa Abrahama Maslowa, gdzie potrzeba ta figuruje pod nazwą potrzeby szacunku i uznania. Mimo to w miejscu pracy docenianie często jeszcze traktowane jest jako niepotrzebny balast. Jak możemy to zmienić?
Raport "Gartner B2B Buying Survey" przyniósł analizę zmian w branży sprzedażowej B2B, które nieubłaganie dzieją się już od kilku lat i będą się nasilać. Mogłoby się wydawać, że migracja do digitalu stawia pod znakiem zapytania istotę pracy specjalistów od sprzedaży, ale Gartner pokazuje, że wcale nie musi tak być.