Przedstawiamy projekty, które przyniosły korzyści wszystkim zaangażowanym - czytelnikom, użytkownikom, naszym partnerom biznesowym oraz wydawcy. Redakcje w ramach swoich projektów podejmują ważne, interesujące czytelników tematy, dostarczając wartościowych informacji. Akcje Wyborczej propagują pożądane społecznie postawy i zachowania, bardzo często wpisując się w cele zrównoważonego rozwoju ONZ. Zaprezentowane tu przykłady, oprócz sponsorowania akcji redakcyjnych, obejmują też kampanie reklamowe z wykorzystaniem formatów content marketingowych - wartościowych i atrakcyjnych treści, które nie pochodzą od redakcji, lecz są tworzone na zamówienie klientów i dopasowane do ich potrzeb.
Zrealizujesz swoje cele
Nasi partnerzy biznesowi podzielający przedstawiane w materiałach redakcyjnych idee lub pragnący przykuć uwagę odbiorców, których interesuje tematyka projektów, zrealizowali własne cele
Dotrzesz do założonej grupy celowej
Dzięki obecności informacji o sponsorowaniu i innych formatach reklamowych przy materiałach redakcyjnych, sponsorzy dotarli do założonych grup celowych.
Wzmocnisz swój wizerunek
Wspierając finansowo projekty redakcyjne wzmocnili swój wizerunek oraz pokazali swoje społecznie zaangażowane