Przedstawiamy projekty społeczne, które realizujemy dwumediowo - w naszych serwisach internetowych oraz w tytułach prasowych. Nasze akcje przynoszą korzyści wszystkim zaangażowanym - czytelnikom, użytkownikom, naszym partnerom biznesowym i sponsorom. Podejmujemy ważne, interesujące czytelników tematy społeczne, które dostarczają wartościowe informacje. Akcje Wyborczej propagują pożądane społecznie postawy i zachowania, bardzo często wpisując się w cele zrównoważonego rozwoju ONZ. Zaprezentowane tu przykłady, oprócz sponsorowania akcji redakcyjnych, obejmują też kampanie reklamowe z wykorzystaniem formatów content marketingowych - jakościowych i atrakcyjnych treści, które nie pochodzą od redakcji, lecz są tworzone na zamówienie klientów i dopasowane do ich potrzeb.
Zrealizujesz swoje cele
Nasi partnerzy i sponsorzy podzielający przedstawiane w materiałach redakcyjnych idee lub pragnący przykuć uwagę odbiorców, których interesuje tematyka projektów, zrealizowali własne cele będąc obecnymi kontekstowo ze swoimi kampaniamii reklamowymi.
Dotrzesz do założonej grupy celowej
Dzięki obecności informacji o sponsorowaniu i innych formatach reklamowych przy artykułach redakcyjnych, sponsorzy dotarli do założonych grup celowych.
Wzmocnisz swój wizerunek
Wspierając finansowo projekty specjalne wzmocnili swój wizerunek oraz pokazali swoje społecznie zaangażowane.