Ciekawość kibica sięga nawet wydarzeń, które wcześniej nie były uważane za nadmiernie interesujące. Co więcej, charakter miały - można by powiedzieć - mało sportowy. Takim przykładem jest choćby zakończony w ubiegłym tygodniu NFL Scou-ting Combine. W skrócie to obóz dla uczestników draftu do futbolowej ligi, którzy przez kilka dni przechodzą testy medyczne, sprawnościowe i psychologiczne, rozmawiają z przedstawicielami klubów itd.
Impreza ma przeszło trzydziestoletnią tradycję, ale dopiero dziesięć lat temu dopuszczono do niej kamery. Początkowo należąca do ligi stacja NFL Network pokazywała krótkie programy z tego trwającego cały tydzień wydarzenia. I okazało się, że kibice chcą to oglądać. Teraz NFL Network przekazuje 30 godzin relacji z NFL Scouting Combine i live stream w internecie. Ostatnia impreza przyciągnęła przed telewizory 7,25 mln widzów - o 11 proc. więcej niż rok wcześniej. W internecie strona NFL.com zanotowała 10 mln unikalnych użytkowników - o 33 proc. więcej niż rok wcześniej. Liczba pobranych streamów skoczyła o 89 proc., do 3,6 mln. To liczby imponujące, zważywszy na to, że stacja telewizyjna NFL dociera do 62 proc. amerykańskich gospodarstw domowych.
Wszystkie komentarze