W Forum Design w Krakowie odbyły się darmowe warsztaty, podczas których można było poznać proces design thinking. W szybkim czasie i w multidyscyplinarnym zespole można było stworzyć użyteczne rozwiązania, przekuć je na gotowy prototyp i...
Zdolność do zmian stała się symbolem marki i zapewniła jej pozycję numer jeden na polskim rynku. Pozycja lidera stworzyła solidne podstawy do ekspansji na rynek zagraniczne. Dlatego dzisiaj produkty Amiki są dostępne we wszystkich krajach naszego...
Zapraszamy na uroczystą galę, zwieńczającą pierwszą edycję akcji "Zaprojektowane po ludzku" 13 kwietnia, godz. 19.00-23.00, siedziba Agory, Czerska 8/10 Warszawa W programie wieczoru: - Panel dyskusyjny z udziałem wybitnych ekspertów z dziedziny...
Uroczysta gala - Finał projektu "Zaprojektowane po ludzku" Od października 2018 r. w ramach akcji "Zaprojektowane po ludzku" promowaliśmy tych, którzy projektują tak, żeby w myśleniu o designie nie zgubić człowieka - pamiętając o jego potrzebach,...
"Przedmioty, które wnoszą do naszego życia tylko nadmiar, bardziej puszą się niż odpowiadają naszym potrzebom, sprawiają, że się gubimy" - powiedział Tomek Rygalik, znany i ceniony projektant. W ramach akcji "Zaprojektowane po ludzku" chcemy...
Aspirujemy do masterchefów. Porównujemy nasze potrawy ze zdjęciami na blogach kulinarnych i Instagramie. Z zazdrością oglądamy kuchnie po metamorfozach we wnętrzarskich programach. I zaczynamy się zastanawiać, czy coś robimy "nie tak".
Ma posiadać dużo funkcji. Im więcej, tym lepiej. Ma migać, świecić, mówić do nas. Przecież żyjemy w XXI wieku, więc tak wyobrażamy sobie nowoczesne sprzęty AGD.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.