Nasi dziennikarze w dużych i małych miastach przyglądają się lokalnej polityce, gospodarce, wymiarowi sprawiedliwości, kulturze, edukacji, turystyce, sprawom społecznym, ekologii czy architekturze. Są na miejscu ważnych wydarzeń, rozmawiają, analizują i wyciągają wnioski. Efektami ich pracy są znakomite reportaże, wciągające wywiady, poruszające śledztwa dziennikarskie i materiały interwencyjne, które od najbliższego piątku będzie można przeczytać w tygodniku "Prosto z Polski" w papierowym wydaniu "Wyborczej".
– Lokalność to część DNA "Wyborczej", a treści lokalne są ważnym elementem naszej oferty dla czytelników i czytelniczek. Od kwietnia za sprawą tygodnika "Prosto z Polski" wracają do wszystkich piątkowych wydań w formie najciekawszych tekstów z całego kraju – mówi Paula Skalnicka, szefowa redakcji lokalnych "Wyborczej".
Od 5 kwietnia br. czytelniczki i czytelnicy papierowego wydania "Wyborczej" znajdą w tygodniku "Prosto z Polski" wybór najciekawszych tekstów z serwisów lokalnych Wyborcza.pl. Nowy tygodnik będzie ukazywał się wraz z wydaniami w Płocku, Radomiu, Olsztynie, Białymstoku, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Częstochowie, Kielcach, Rzeszowie i Lublinie. W dziewięciu największych miastach (Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz) treści lokalne w dalszym ciągu będą ukazywały się w piątkowych tygodnikach lokalnych.
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Wszystkie komentarze