Pandemia zmieniła wiele rynków - także modowy i kosmetyczny. Nie wiadomo, które z tych zmian zostaną z nami na stałe, a które będą tylko przelotnymi tendencjami.
Nasze mieszkania są teraz dodatkowo biurami, kinami, a nawet spa i salonami fryzjerskimi. Coraz chętniej kupujemy rośliny doniczkowe, doceniamy pracę w przydomowych ogródkach i na działkach. Zazieleniamy balkony, pragnąc namiastki kontaktu z naturą. I szukamy nowych rozwiązań, dzięki którym nasze domy udźwigną wszystkie nowe funkcje.
Moda oraz tendencje w urodzie i stylu życia starają się nadążyć za pandemicznym zamknięciem. Ma być prosto, wygodnie i ekologicznie.
Ubrania kupowane z drugiej ręki. Fryzury, których właściwie nie trzeba układać. Profesjonalne zabiegi kosmetyczne we własnej łazience.
Wiosenne trendy świadczą o zmianie w myśleniu o kosmetykach, ciuchach i środowisku.
Co będziemy nosić w świecie, w którym moda właściwie przestała mieć znaczenie? Jak będziemy się malować w maseczkowym reżimie? Czytajcie w sobotę 27 marca w „Wysokich Obcasach”. Wszystkie teksty z numeru znajdziecie też na WysokieObcasy.pl
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Wszystkie komentarze