Magazyn "Nasza Europa" ma odpowiedzieć na najważniejsze pytania, które czytelnicy "Wyborczej" stawiają sobie przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Dlaczego warto głosować? Jak to się stało, że antyunijne ugrupowania rosną w siłę? Co robić, żeby dbać o europejskie wartości? Jak zmiany w Europie wpływają na wewnętrzną politykę w Polsce?
Odpowiedzi będą szukać dziennikarze i redaktorzy "Wyborczej". Wybiorą również najciekawsze analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej z tytułów, z którymi "Wyborcza" współpracuje w projekcie LENA (Leading European Newspaper Alliance), czyli "El Pais", "Die Welt", "La Repubblica", "Le Figaro", "Le Soir", "Tages-Anzeiger" i "Tribune de Genéve". Pojawią się także artykuły z "The Wall Street Journal".
12-stronicowy dodatek będzie się ukazywał co sobotę.
Czytelnicy „Gazety Wyborczej" codziennie oczekują kolejnych tekstów o świecie. Nowy tygodnik „Nasza Europa", który powstaje we współpracy z największymi europejskimi gazetami stowarzyszenia LENA, odpowiada na potrzeby naszych odbiorców, oferując im więcej tematów związanych ze zbliżającymi się eurowyborami i brexitem – mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".
Tegoroczne wybory do Parlamentu Europejskiego zdecydują być może o tym, jak będzie wyglądać przyszłość wspólnej Europy. Głównym celem „Naszej Europy” jest więc przybliżenie czytelnikom tematów europejskich – dodaje Roman Imielski, szef działu krajowego w „Gazecie Wyborczej” i jeden z redaktorów prowadzących nowy magazyn.
W pierwszym numerze:
Magazyn "Nasza Europa" w sobotę 9 marca z "Gazetą Wyborczą"
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Wszystkie komentarze