Wyjątkowe wydawnictwo dla dzieci w sprzedaży od 5 czerwca.

"Gazeta Wyborcza” przyłącza się do projektu edukacyjnego Kulczyk Foundation i dystrybuuje książeczkę z dwoma płytami "Mądre bajki z całego świata”. Dochód ze sprzedaży bajek czytanych przez znanych Polaków zostanie wspólnie przez Kulczyk  Foundation oraz Fundację Ludzki Gest Jakub Błaszczykowski przekazany w całości na wsparcie dla dzieci dotkniętych problemem przemocy.

 


"Mądre bajki" to 16 różnych historii dla dzieci czytanych przez m.in. Dominikę Kulczyk, Jakuba Błaszczykowskiego, Magdalenę Różczkę, Pawła Małaszyńskiego, Krzysztofa Kowalewskiego czy Wiktora Zborowskiego. Niesamowite opowieści z różnych stron świata mogą stać się podstawą do dialogu z dzieckiem - o wartościach, zrozumieniu dla innego człowieka, otwartości czy wrażliwości.

 

Książeczka z dwoma płytami CD i naklejkami kosztuje 9,99 zł i będzie dostępna w najlepszych salonach prasowych sieci: EMPIK, Garmond, Inmedio, Kolporter, Media Star, Relay, RUCH, Top Press, Świat Prasy, Tobacco Press, Trafika, Żabka oraz za pośrednictwem empik.com oraz kulturalnysklep.pl

 

Więcej o projekcie można znaleźć na stronie kulczykfoundation.org.pl/madrebajki

„Gazeta Wyborcza” jest patronem medialnym przedsięwzięcia oraz wspiera je dystrybucyjnie.

Komentarze