Wczoraj Facebook rozpoczął testowanie nowego narzędzia. Jego zadaniem jest automatyczne wyświetlanie zamieszczanych postów w języku, którym na co dzień posługuje się odbiorca.

W ten sposób właściciele największego portalu społecznościowego rozszerzą działanie automatycznego wyboru języka wyświetlanej zawartości. Wcześniej narzędzie to było dostępne na stronach firm, grup i znanych osób. Teraz będą mogli z niego korzystać wszyscy użytkownicy portalu.

Nie jest to tłumaczenie w dosłownym znaczeniu, ponieważ narzędzie to wymaga stworzenia kilku wersji językowych publikowanej treści. "Zarówno administratorzy grup, jak i zwykli użytkownicy Facebooka będą mogli utworzyć post w kilku językach. Odbiorcy zaś będą widzieli post w języku, który znają. To z pewnością ułatwi komunikację" - możemy przeczytać w oświadczeniu firmy.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Monika Tutak-Goll poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze
    Twoja babcia kaputt - polub to!
    już oceniałe(a)ś
    1
    1