Witold Woźniak, były wieloletni prezes wydawnictwa Bauer w Polsce, a ostatnio członek zarządu całego Bauer Media Group, odchodzi z koncernu. Powód? Różnice dotyczące rozwoju grupy.
Facebook poinformował, że usunął 865 mln postów i 583 mln kont w I kwartale tego roku. Twitter wprowadza nową strategię w walce z internetowymi trollami. A sklepy Amazon Go pojawią się w Chicago i San Francisco.
O 886 mln dol. wzrosną w latach 2017-19 nakłady na reklamę dóbr luksusowych w internecie - wynika z analizy agencji mediowej Zenith. To zasługa branży hotelarskiej, która stoi na czele digitalowej transformacji.
Decyzje o zablokowaniu Obozu Narodowo-Radykalnego i Narodowego Odrodzenia Polski dotyczyły organizacji z Polski, ale tak naprawdę były sygnałem dla instytucji regulacyjnych z USA i Unii - uważają eksperci specjalizujący się w public affairs.
Serię programów "New York Timesa" pokaże kanał FX oraz serwis Hulu. Walmart postanowił walczyć z Amazonem o indyjski rynek e-commerce. Google będzie blokował reklamy związane z irlandzkim referendum na temat zmian w przepisach dotyczących aborcji.
Aplikacje do ćwiczeń sprawiają, że jesteśmy bardziej aktywni. Liderem jest Endomondo, ale o miejsce w czołówce rankingu walczą zawodnicy wagi ciężkiej, jak Google czy Huawei.
To kolejny etap przejęcia TVN przez amerykańską Discovery. Nowy właściciel ogłosił jeden wspólny zarząd dla obu organizacji w Polsce. Prezesem zarządu oraz dyrektorem zarządzającym Discovery i TVN został Piotr Korycki. Jim Samples, poprzedni prezes...
Comcast nie poddaje się w walce o przejęcie aktywów koncernu 21st Century Fox. Największy operator kablowy w USA chce zdobyć środki, które pozwolą zaoferować pełną gotówkę i przebić ofertę Disneya.
Na rynku mediów badania wytwarzają walutę, która następnie jest wymieniana na realne pieniądze. Długotrwały kryzys sprawia, że niektórzy gracze próbują bić własne waluty, licząc na lepszy kurs wymiany.
W roku 2017 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 4 mld zł. To wzrost o blisko 10 proc. Prezes IAB liczy, że w tym roku ta kwota może przekroczyć magiczną granicę 1 mld euro.
Redaktor naczelny "Super Expressu" Sławomir Jastrzębowski będzie pracował w firmie R4S - podało Radio ZET.
Tencent Music Entertainment Group, czyli chiński odpowiednik Spotify, może być wart 25 mln dol. Amazon rozważa zakup indyjskiego giganta handlu elektronicznego Flipkart. A Google jest blokowany w Rosji.
HBO Go zaledwie od miesiąca jest dostępne dla polskich użytkowników jako serwis VoD, a już musi korygować regulamin. Wprowadzone zapisy dotyczą nadużyć w korzystaniu z darmowego okresu próbnego.
Przejęcie TVN było drogą na szczyt rynku telewizyjnego. Discovery, znane dotąd z seriali o rekinach i utylizacji śmieci, z impetem weszło w wiadomości polityczne.
Ministerstwo Zdrowia chce wyprzeć reklamy piwa poza prime time. Już od przyszłego roku mają być dozwolone dopiero po godz. 23.00. Problem będzie miała branża piwna, stracą telewizje, a zyskają serwisy internetowe.
Dell, Facebook, HP, Microsoft - w sumie 34 firmy podpisały porozumienie o cyberbezpieczeństwie technologicznym. Netflix zapewnia: "Rozwijamy się szybciej, niż się spodziewaliśmy". Ma już 125 mln abonentów.
Najwięcej seriali dostają od Netfliksa... Rumuni, a najmniej Hiszpanie. Polska jest druga od końca. Dlaczego?
Francuski koncern Lagardere ogłosił sprzedaż swoich stacji radiowych w Polsce, Czechach, Rumunii i na Słowacji. To oznacza, że Radio ZET będzie miało nowego właściciela. To firma Czech Media Invest.
Aż troje z czworga konsumentów po pięćdziesiątce nie identyfikuje się z rówieśnikami, których widzi w reklamach. Twierdzi, że są zbyt często przedstawiani stereotypowo i sztucznie.
Reddit zablokował blisko tysiąc kont powiązanych z rosyjską fabryką trolli. Mark Zuckerberg przyznał, że jego dane także wykorzystała Cambridge Analytica. Twitter zmienił emotikon rewolweru w zabawkowy pistolet dla dzieci.
Stacje telewizyjne wprowadzają coraz więcej krótkich programów wyłącznie po to, żeby lokować w nich marki produktów. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zastanawia się, co z tym zrobić.
Facebook zmienił zasady dostępu do danych. Ale polskie firmy zajmujące się monitorowaniem mediów społecznościowych zapewniają, że były na to gotowe i nie wpływa to na ich działalność. Większy problem jest jednak z monitorowaniem Instagrama.
Globalna sprzedaż tabletów zniżkuje od kilku lat. To jednak nie wszystko. Jak wynika z przeprowadzonych analiz, nie tylko mniej kupujemy, ale i rzadziej korzystamy z tych urządzeń. Pod koniec 2017 r. liczba odsłon na tabletach spadła w Polsce aż o...
Twitter w ciągu ostatnich dwóch lat zawiesił ponad 1,2 mln kont za promowanie i powiązania z terroryzmem. Pracownicy Google'a nie chcą współpracy z Pentagonem. CNN stworzył listę firm, które od czasu wyboru na prezydenta krytykuje Donald Trump. To...
Czy e-sport to wciąż jedynie rozrywka dla pasjonatów gier komputerowych, czy już poważna część biznesu sportowego? Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte dynamiki rozwoju sportu elektronicznego nie można lekceważyć. Najszybciej rynek ten rozwija...
TVN, Polsat, TVP, TV Puls, Stopklatka, Zoom TV i Superstacja to telewizje, na które w 2017 roku szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył kary finansowe. Część z nich to konsekwencja skarg widzów, którzy w 2017 roku przysłali do tej...
Po aferze Cambridge Analytica i zarzutach o słabą ochronę danych użytkowników Facebook wprowadza nowe panele ustawień. W bardziej przejrzysty sposób sprawdzimy, jakie dane udostępnialiśmy tam w przeszłości. Prościej będzie je też usunąć.
Projekt dronowy Amazona nabiera kształtów. Według firmy doradczej CB Insights, która zapoznała się z patentami giganta, chce on wyposażyć maszyny dostarczające paczki w rodzaj sztucznej inteligencji.
Cybergiganci postanowili działać, choć regulatorzy wciąż mają problemy z opanowaniem tego szybko rozwijającego się rynku. W ten sposób firmy walczą o swoją nadszarpniętą reputację i eliminują przyszłe ryzyka.
Dostęp do danych Cambridge Analytica miało więcej firm zajmujących się analizą danych. Tumblr przyznał, że rosyjska fabryka trolli wykorzystywała jego konta. Amazon chce, by jego drony rozumiały ludzkie gesty.
Wielkiego odpływu abonentów kablówek nie będzie, ale i tak tradycyjni dostawcy muszą się zacząć o nich bardziej starać. A bać się powinni Netflix, Showmax i Cda.pl
Rynek reklamy w Polsce urośnie o ponad 2 proc. i wyniesie 7,2 mld zł. Światowy - o prawie 5 proc., czyli 579 mld dol. Wzrośnie też rynek reklamy internetowej. Jego udział w globalnym torcie reklamowym po raz pierwszy przekroczy granicę 40 proc.
UPC Polska wycofało wniosek o przejęcie kontroli nad spółką Multimedia Polska. Kłopot z transakcją ogłoszoną w październiku 2016 r. miał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Nie korzystałeś z aplikacji połączonej z Facebookiem przez trzy miesiące? Straci ona dostęp do twoich danych. W wywiadzie dla "New York Timesa" Mark Zuckerberg zapowiada zmiany na platformie.
To prawdopodobnie największy błąd, jaki popełniliśmy - przyznał Mark Zuckerberg, odnosząc się do afery z wykorzystaniem danych użytkowników przez Cambridge Analytica. Problemy Zuckerberga mogą wpłynąć na zmianę polityki wobec danych u innych...
W Polsce zmniejszyła się liczba gospodarstw domowych, które posiadają płatną telewizję. Spada także jej oglądalność wśród widzów młodych. A co ważniejsze, zmieniają się ich oczekiwania. Obecnie wśród 25-34 latków z dostępem do sieci co drugi wolałby...
Amazon nie przejmuje się konkurencją. Mark Zuckerberg jest najbardziej optymistyczny. A Google najczęściej wspomina o produktach głosowych. To wynik analizy prawie 1,2 mln słów, jakie padły na spotkaniach z kierownictwem pięciu gigantów...
Handel przeżywa cyfrową transformację. Prawie połowa konsumentów porównuje oferty w internecie w trakcie robienia zakupów. Jednak nadal częściej sięgamy po promocje do sieciowych gazetek.
Staramy się podejmować decyzje, które można szybko cofnąć - mówi Paul Misener, odpowiedzialny w Amazonie za międzynarodowe innowacje i komunikację. Jak to robi największy cyfrowy detalista na świecie?
Kantar Millward Brown powołał właśnie zespół badawczy, który ma dostarczać klientom wiedzę o rynku e-sportowym. Szacuje się, że liczba jego widzów w Polsce ma się zbliżyć w tym roku do 900 tys. A wartość sięgnie 11,5 mln dol.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.