Amica to największy producent dużego AGD w Polsce obecny na rynku od ponad 60 lat. Przy rozwoju produktów marce zawsze przyświeca jeden nadrzędny cel – aby oferowane przez nią sprzęty AGD były użyteczne i pomocne w codziennym życiu. By były „dla ludzi” – wspierały w wyzwaniach, jakie przynosi każdy dzień, maksymalnie wyręczały i oszczędzały czas. Aby można było na nich polegać.
Właśnie dlatego Amica została Partnerem projektu „ZAPROJEKTOWANE PO LUDZKU”.
Dla Amica to Użytkownik jest ekspertem w zakresie sprzętu gospodarstwa domowego. To jego potrzeby i opinie są inspiracją do rozwoju produktów.
Dlatego organizuje już II edycję badań etnograficznych, zapraszając użytkowników do testowania urządzeń Amica w swoich domach. W ciągu kilku miesięcy będą oni oceniać funkcjonalności sprzętów i przekazywać informacje oraz wskazówki, co jeszcze można zrobić, by nieustannie ulepszać produkty Amica pod kątem użyteczności i intuicyjności obsługi. A badacze będą dyskretnie obserwować „życie od kuchni”, by Amica mogła w przyszłości zaproponować udogodnienia, które okażą się pomocne w codziennym życiu.
Trwa właśnie rekrutacja na Konsultantów Amica na rok 2019. Zgłoszenia przyjmowane są na amica.pl/poludzku.
Materiały z I edycji badań będzie można wkrótce zobaczyć na znamysieodkuchni.pl.
Wszystkie komentarze