Od piątku, 22 grudnia w sprzedaży pojawił się nowy dwutygodnik "Mój Spot". Tytuł został przygotowany przez zespół Gazety Wyborczej z myślą o młodzieży.

„Mój Spot" stanowi przegląd informacji, trendów i faktów interesujących nastolatków, przygotowanych w atrakcyjnej dla nich formie wizualnej. Pismo powstało z myślą o czytelnikach, w wieku 11-15 lat. Redakcja zajmie się m.in. tematyką gier, technologii, muzyką, filmami, odkryciami naukowymi i ciekawostkami. Przedstawimy premiery i wydarzenia, także te, którymi żyje internet. Ale magazyn ma też ambicje odnosić się do informacji społecznych, politycznych i gospodarczych, wyjaśniając je w przystępny sposób.

O magazynie "Mój Spot" opowiada Olga Woźniak, redaktor naczelna:

 

"Mój Spot" - nowy magazyn dla ciekawych świata -  już w sprzedaży!

Magazyn liczy 36 stron, dostępny w samodzielnej sprzedaży w cenie 7,99 zł (w tym 8 % VAT).

Komentarze