Strajk na Poczcie bije w handel internetowy. Klienci są wściekli, właściciele sklepów też.

Strajk na Poczcie bije w handel internetowy. Klienci sklepów internetowych są wściekli - nie dostają zamówionych towarów. Właściciele sklepów też są wściekli - tracą zamówienia i dobrą renomę u klientów, rzecz w e-handlu najcenniejszą.

Już po raz drugi w ciągu kilkunastu miesięcy strajkujący pocztowcy dają handlowcom internetowym jasny sygnał - nie możecie polegać na naszych usługach. Zamiast wysyłać paczki, Poczta wysyła kolejnych klientów do diabła.

Skończy się to tym, że obsługę tego rynku - który na całym świecie rośnie w tempie kilkadziesiąt procent rocznie i za parę lat mógłby być dla Poczty kurą znoszącą złote jaja - przejmie w całości prywatna konkurencja. W ten sam sposób Poczta straciła rynek przesyłek kurierskich.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Michał Olszewski poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze