"Lepsza strona Europy - biznesem rządzi rynek, a nie władza" oraz "Lepsza strona Europy - łapówka jest biletem wyjątkowo do więzienia" - takie billboardy pojawiły się w stolicy Ukrainy. Mają zachęcać do integracji z UE

- Nasza kampania jest dla tych, którzy chcieliby, aby w ich miasteczkach zamiast starych oraz brudnych bloków i sklepów były europejskie supermarkety i parki - takie, jakie są nawet w małych miastach południowo-wschodniej Polski. Naszą kampanię kierujemy także do tych, którzy są oburzeni, że skoda octavia z 2008 r. w Niemczech kosztuje 5 tys. euro, we Francji - 6,1 tys., a na Ukrainie - 11,16 tys. Wyższych cen w Europie nie można znaleźć - mówi Sergij Sołodkyj, wicedyrektor Instytutu Polityki Światowej (IPS).

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Monika Tutak-Goll poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze