Jak dowiaduje się "Wyborcza", PO zleciła u progu kampanii przed majowymi eurowyborami badania - jak partia jest postrzegana przez wyborców.
Wyniki nie są dobre dla Platformy. Respondenci odbierają ją jako ugrupowanie proeuropejskie, z kompetentną ekipą w Parlamencie Europejskim, a także nowoczesne. Zaraz jednak dodają, że PO jest jak szklany biurowiec.
- Pięknie wygląda, ale zwykły człowiek myśli sobie: to nie dla mnie, tylko dla bogaczy - mówi nam bliski współpracownik premiera Donalda Tuska. Dodaje, że PO jest postrzegana jako partia daleka od spraw zwykłych ludzi. Z takim wizerunkiem nie będzie jej łatwo wygrać majowe eurowybory. Tym bardziej że główny konkurent - PiS - który prowadzi w sondażach, jest postrzegany przez Polaków jako "swojski szlachecki dworek", nie budzi lęku, bo wszystko jest w nim znane.
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Wszystkie komentarze