Każdy ma jakąś strategię na kryzys. Tak samo zresztą jak na czas prosperity. Nie wierzycie? Zapytajcie znajomych. Ja tak zrobiłem

Tekst był opublikowany w „Dużym Formacie” 23 marca 2009 r.

CZYTAJ TAKŻE: Nowe wydanie magazynu "Wyborcza Classic"

Przed kryzysem Andrzej chciał kupić używany samochód i 60-metrowe mieszkanie. Wybuchł kryzys, więc samochód kupił nowy, a mieszkanie o 20 metrów większe. Bo kryzys to świetny czas na zakupy.

Przed kryzysem Zenon żył z odsetek od kapitału. Teraz idzie do pracy za 3 tysiące złotych. Z powodów moralnych.

Jacek zamroził swoje biznesy z Chinami. Myśli o wojnie.

Zanim zaczął się kryzys, Maciek lekturę "Gazety" zaczynał od kultury. Teraz zaczyna od gospodarki. Bo kryzys to wspaniały temat dla sztuki.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Więcej
    Komentarze
    Ciekawe, co u bohaterów artykułu 10 lat później. Jakiś ciąg dalszy tych historii by się przydał.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0