Kontrowersyjną reklamę WTK Soplica komentuje Vadim Makarenko

Agencja McCann-Erickson po prostu rozwija trend zapoczątkowany własnoręcznie w polskiej reklamie. Po wypromowaniu biura podróży "Bols Sports Travel", na rynku pojawiły się m.in. "Finlandia Arctic Club" oraz "Fundacja Ballantines". Teraz do listy tych firm agencja dodaje kolejną - "WTK Soplica".

Wyścig posłów i twórców reklam jest morderczy. Jedni operują zakazami, drudzy - wyobraźnią. Kto wygra? Chyba jednak prawodawcy, bo takimi reklamówkami branża nie przekona posłów, że jest zdolna do samoograniczania się.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Więcej
    Komentarze