Czy wiecie, dlaczego nie zamieścimy tekstu o trendach na sezon wiosna-lato 2015?

Zestawienia obowiązkowych 15 krojów i kolorów na kolejne sześć miesięcy, obowiązkowo publikowane w kolorowych pismach na przełomie lutego i marca oraz na początku października, z trendami mają tyle wspólnego, co reklama iPhone'a 6 z wynalezieniem wykorzystywanego w nim ekranu dotykowego multi-touch. Takie sporządzane przez modowego dyktatora skróty trendów to przygotowany dla masowego konsumenta sprzedażowy wierzchołek góry lodowej. Poniżej kryje się potężny biznes.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Więcej
    Komentarze