Regulamin konkursu "Amelka Bedelka"
red.
1. Postanowienia ogólne
Organizatorem konkursu pod nazwą "Amelka Bedelka" zwanego dalej konkursem jest Agora SA z siedzibą w (00-732) Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 59944, kapitał zakładowy 50.937.386 zł (opłacony w całości), NIP: 526-030-56-44, REGON 011559486, zwana dalej "Organizatorem". Fundatorem nagród jest Wydawnictwo Literackie sp. z o.o., ul. Długa 1, 31-147 Kraków, NIP 676-21-16-135, REGON 357052753.
Konkurs jest organizowany od dnia 13 stycznia 2017 r. do 27 stycznia 2017 r. do godziny 23:59. Informacja o konkursie, zasadach uczestnictwa i nagrodach zostanie opublikowana 13 stycznia 2017 r. w serwisie internetowym prowadzonym pod adresem www.wyborcza.pl oraz na stronie "Gazety Wyborczej" na Facebooku.
Zadaniem konkursu jest przygotowanie ilustracji przedstawiającej najpiękniejszy, wymarzony tort urodzinowy. Ilustracja może być wykonana dowolną techniką plastyczną.
Prace konkursowe można wysyłać w formie skanu na adres: konkurs@wydawnictwoliterackie.pl, w temacie wiadomości wpisując „KONKURS” lub w formie papierowej na adres: Wydawnictwo Literackie, ul. Długa 1, 31-147 Kraków, z dopiskiem: „KONKURS”. Więcej informacji o konkursie na fanpage`u Wydawnictwa Literackiego.
Regulamin stanowi podstawę konkursu i określa prawa i obowiązki jego uczestników.
§ 2. Uczestnictwo w konkursie
Uczestnictwo w konkursie jest nieodpłatne.
Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne, pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na stałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które spełnią warunki określone w regulaminie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w konkursie tylko za zgodą swoich rodziców lub opiekunów prawnych. Uczestnikami konkursu nie mogą być pracownicy organizatora, jak również ich małżonkowie, dzieci, rodzice oraz rodzeństwo. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w konkursie. Uczestnictwa w konkursie i praw oraz obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.
§ 3. Przebieg i warunki udziału w konkursie
Konkurs "Amelka Bedelka" zostanie ogłoszony na stronie "Gazety Wyborczej" na Facebooku. Nadesłanie pracy na określone zadanie konkursowe, o którym mowa w ustępie 1. niniejszego paragrafu umowy, jest jednoczesne ze zgłoszeniem się uczestnika do udziału w konkursie. Uczestnik zgłaszający się do konkursu jednoznacznie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agorę SA i organizatora dla celów przeprowadzenia konkursu.
§ 4. Zasady wyłaniania zwycięzców
Laureaci zwyciężają na podstawie udzielenia prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie konkursowe.
§ 5. Nagrody
Laureat pierwszej nagrody otrzyma książeczkę „Amelia Bedelia” z autografem Wojciecha Manna, który przetłumaczył opowieści Parish, plus nagrodę niespodziankę dla rodzica za zmotywowanie pociechy do podzielenia się swoją twórczością plus kod rabatowy uprawniający do jednorazowego zakupu książek (oraz e-booków i audiobooków) Wydawnictwa Literackiego z 35 proc. rabatem. Pięć kolejnych prac nagrodzimy książeczką o przygodach Amelii.
Nagrody zostaną wysłane pocztą lub pocztą kurierską w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty ogłoszenia wyników konkursu na adres wskazany w e-mailu zgodnie z §3 ust. 4. Laureaci nie nabywają prawa do nagrody, jeżeli nie spełnili któregokolwiek z warunków określonych w § 2, 3 i 4 regulaminu, w tym nie wskazali danych umożliwiających realizację prawa do nagrody w sposób i w terminie określonym w §3. W takim wypadku nagroda pozostaje do dyspozycji organizatora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem powiadomienia o wygranej wynikającymi z błędnego podania przez nagrodzonego uczestnika konkursu adresu lub innych danych, na który to adres zostało wysłane powiadomienie o nagrodzie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez nagrodzonego uczestnika konkursu danych kontaktowych, adresu zamieszkania oraz innych danych służących do identyfikacji oraz za wszelkie niezgłoszone organizatorowi zmiany tych danych. W celu dokonania identyfikacji zwycięzcy przy odbiorze nagrody winien on okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
§ 6. Postępowanie reklamacyjne
Reklamacje dotyczące spraw związanych z konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do organizatora na adres: konkurs@wydawnictwoliterackie.pl.
Reklamacje dotyczące przebiegu należy składać od dnia ogłoszenia konkursu do 14. dnia od daty zamknięcia konkursu. Reklamacje dotyczące jakości nagród należy składać w terminie 30 dni od dnia odbioru na adresy wskazane w punkcie 1. powyżej.
Reklamacje organizator będzie rozpatrywał będzie organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację lub na adres e-mail, z którego nadesłano reklamację.
§ 7. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane w celach przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzcy i przyznania, wydania i odbioru nagrody.
Dane osobowe uczestników konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: DzU z 2002 r., nr 101 poz. 926. Administratorem danych osobowych jest Agora SA.
Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1. niniejszego paragrafu, obejmuje także publikację imienia i nazwiska uczestnika - jako zwycięzcy konkursu.
Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w konkursie.
§ 8. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny