Nadajemy ze środka gigantycznego placu budowy na węźle Warszawa Zachodnia. Najbardziej widoczna tu zmiana, oprócz zadaszenia peronów, to nowy budynek dworca kolejowego. Od frontu ściana szkła i aluminium wysoka na 15 metrów. Ale uwaga! To dla wielu może zaskoczenie: nowy front stacji, hala dworcowa i główne wejście na dworzec powstają nie od strony Alej Jerozolimskich, ale po przeciwnej stronie torów, tam gdzie przebiega ul. Tunelowa. My też od tamtej strony zaczynamy wędrówkę. W drugiej części podcastu nasz gość Karol Trammer z pisma 'Z biegiem szyn' opowiada o podróżach głównie koleją, m.in. o zintegrowanym podróżowaniu. Chodzi o to, że na ten sam bilet poruszamy się po regionie różnymi środkami lokomocji, bo przewoźnicy współpracują ze sobą. W Polsce to na razie bardziej wizja niż realia, choć są pewne dobre przykłady, o których nasz gość też opowiada. Na wycieczkę i rozmowę zaprasza Jarosław Osowski, z 'Gazety Stołecznej'.
Więcej
    Komentarze
    Tragicznie nieudolny i koszmarnie prymitywny "reportaż". Oglądanie przez 10 minut buzi, nosów, kasków oraz pleców z piękną reklamą Budimexu to parodia reportażu. Nieostre widoki z najciekawszej części relacji - z samej budowy dworca stanowią kompromitację pana operatora. Poza kałużą na poziomie -15 m. Ta się udała. Ale całość stanowi totalną kompromitację. Chyba że chodziło o pokazanie obu pięknych panów światu. Ale do tego wystarczyło parę prostych ujęć w jakiejś salce na tle ładnych fotografii. Wstyd, to mało powiedziane.
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    SKM to jest wstydem kolei, pociąg w którym nie ma toalet.A Koleje Mazowieckie mogą mieć ładną toaletę.Dlaczego tak się dzieje i to w XXI wieku.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A za pół roku rozbiorą.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1