W czwartek 18 listopada, Wyborcza.pl organizuje konferencję online o rynku subskrypcji. To temat ważny nie tylko z powodów biznesowych - katastrofa klimatyczna stawia pod znakiem zapytania sens posiadania wszystkich przedmiotów, których potrzebujemy w codziennym życiu. Model subskrypcyjny pokazuje, że w dzisiejszych czasach 'być' sprawdza się o wiele lepiej niż 'mieć' i coraz więcej branż, nie tylko medialnych, zaczyna z tej wiedzy korzystać.
Wyborcza.pl wprowadziła model subskrypcyjny siedem lat temu. Dziś prenumeruje nas 260 tys. osób - żaden inny tytuł w Polsce nie może się pochwalić takim wynikiem. Według raportu 'Global Digital Subscription Snapshot 2020' przygotowanego przez Międzynarodową Federację Prasy Periodycznej zajmujemy 10. miejsce w Europie pod względem sprzedaży prenumerat cyfrowych. Dlatego właśnie wraz z innymi specjalistami z rynku subskrypcji chcemy się podzielić naszym doświadczeniem.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na konferencję SubscriptiON Day. Pokażemy dane i trendy, wyznaczymy kierunki rozwoju. W panelach wystąpią najlepsi europejscy eksperci i praktycy. Wśród gości specjalnych są m.in. Tara Lajumoke z 'Financial Times', brytyjskiego dziennika, który ma już 1,3 mln prenumeratorów, i Jerzy Kociatkiewicz, profesor Institut Mines-Télécom Business School we Francji, specjalizujący się w zarządzaniu w płynnej nowoczesności. Program konferencji znajdziecie na stronie
subscriptionday.pl.
Konferencja odbędzie się online w godz. 9.00-14.00 i będzie tłumaczona symultanicznie na j. angielski.
Udział w konferencji dostępny jest bezpłatnie dla
Członkiń i Członków Klubu 'Wyborczej'.
Wszystkie komentarze
To nie jest alternatywa dla "mieć" to tylko inna forma posiadania. Zamiast prawa własności - prawo dostępu.