W czwartek 18 listopada, Wyborcza.pl organizuje konferencję online o rynku subskrypcji. To temat ważny nie tylko z powodów biznesowych - katastrofa klimatyczna stawia pod znakiem zapytania sens posiadania wszystkich przedmiotów, których potrzebujemy w codziennym życiu. Model subskrypcyjny pokazuje, że w dzisiejszych czasach 'być' sprawdza się o wiele lepiej niż 'mieć' i coraz więcej branż, nie tylko medialnych, zaczyna z tej wiedzy korzystać.

Wyborcza.pl wprowadziła model subskrypcyjny siedem lat temu. Dziś prenumeruje nas 260 tys. osób - żaden inny tytuł w Polsce nie może się pochwalić takim wynikiem. Według raportu 'Global Digital Subscription Snapshot 2020' przygotowanego przez Międzynarodową Federację Prasy Periodycznej zajmujemy 10. miejsce w Europie pod względem sprzedaży prenumerat cyfrowych. Dlatego właśnie wraz z innymi specjalistami z rynku subskrypcji chcemy się podzielić naszym doświadczeniem.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na konferencję SubscriptiON Day. Pokażemy dane i trendy, wyznaczymy kierunki rozwoju. W panelach wystąpią najlepsi europejscy eksperci i praktycy. Wśród gości specjalnych są m.in. Tara Lajumoke z 'Financial Times', brytyjskiego dziennika, który ma już 1,3 mln prenumeratorów, i Jerzy Kociatkiewicz, profesor Institut Mines-Télécom Business School we Francji, specjalizujący się w zarządzaniu w płynnej nowoczesności. Program konferencji znajdziecie na stronie subscriptionday.pl.

Konferencja odbędzie się online w godz. 9.00-14.00 i będzie tłumaczona symultanicznie na j. angielski.


Udział w konferencji dostępny jest bezpłatnie dla Członkiń i Członków Klubu 'Wyborczej'.
Więcej
    Komentarze
    Aby być subskrybentem trzeba mieć dochody - najlepiej stałe.
    To nie jest alternatywa dla "mieć" to tylko inna forma posiadania. Zamiast prawa własności - prawo dostępu.
    już oceniałe(a)ś
    10
    0
    Co to za bzdura?!?! - subskrypcja to nie żadna odpowiedź na katastrofę klimatyczną, tylko na chciwość korporacji, które chcą teraz zarabiać na tym samym ciągle, a nie tylko jednorazowo!! Przykład: pakiety office - kiedyś nie trzeba było tego co roku kupować/wymieniać, a obecnie wymusza się, aby płacić za to samo non-stop... Oczywiście, "wystarczy tylko podpiąć kartę" i o niczym więcej nie trzeba już myśleć... oto nowy, wspaniały świat...kupowania bez końca ;)pp Może jeszcze subskrypcja na powietrze..? (ale to czystsze tylko w pakiecie premium!) ;PPP
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    Właśnie szkoda, że nie ma subskrypcji wyborczej tylko przestarzała prenumerata. Mam Was od roku i ani razu bez mojej aktywności samo się nie zadziało ( jak w subskrypcji) tylko trzeba było kupować ręcznie ( jak w prenumeracie).
    już oceniałe(a)ś
    1
    1