Ilu z 4,5 miliona widzów Blowka na YouTubie nie głosuje, uważając, że ich głos niewiele znaczy? A ilu spośród 1,4 miliona obserwujących Maffashion na Instagramie? Gdyby ich zebrać, to 6 mln, czyli prawie 20 proc. uprawnionych do głosowania! Pięć lat z jednym prezydentem to w życiu młodych wyborców bardzo długo. Tymczasem bardzo często młodzi ludzie rezygnują z głosowania przekonani, że decyzje podejmują za nich inni.
Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w wyborach 28 czerwca. Zwracając się do swoich widzów, obserwujących i fanów, wskazują, jak ważna jest wiara w sprawczą moc decyzji o pójściu lub niepójściu na wybory.
Kampanię wsparła organizacyjnie pozarządowa inicjatywa 30. Rok Wolności. Koordynatorem inicjatywy jest Stowarzyszenie ROTA. Oddział w Warszawie.
Za kreację i produkcję kampanii pro bono odpowiadały: agencja DDB Warszawa, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i dom produkcyjny Papaya Films.
Wszystkie komentarze
Wypad2020