'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska. Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo 'Wyborczej'. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie.
Partnerem cyklu agencja koncertowa
Good Taste Production, która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku.
Wszystkie komentarze
a co jeśli głównym producentem elektrycznej są elektrownie węglowe?
proponuję zastąpić je atomówkami, zero CO2 a dają potężnego kopa energetycznego. Wiem, ryzyko katastrofy, ale trudno, wszystkiego naraz nie damy rady przestawić, węgiel jutro zamkąć i za to pojutrze wiatraczki. Nie ma czasu, trzeba ratować planetę, musimy ryzykować.