Marek Lisiński, szef fundacji Nie Lękajcie Się, złożył dymisję, gdy wyszło na jaw, że wyłudził pieniądze od ofiary księdza pedofila i domagał się kasy od braci Sekielskich.

W 'Parze Politycznej' Dominika Wielowieyska, Paweł Wroński oraz Roman Imielski komentują artykuł 'Gazety Wyborczej' o ujawnieniu zachowania prezesa fundacji.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    To co wobec ujawnionych przez GW czarnych stronic historii Marka Lisińskiego napisał Marcin Kącki, to lektura obowiązkowa dla każdego. Bardzo trudna lektura. Świat ofiar skrzywdzonych przez pedofilów, to świat rodem z horrorów. To nie jest pozłacany obrazek z dobrym pasterzem odnajdującym zagubioną, wystraszoną owieczkę i niosącym ją na ramionach do bezpiecznej owczarni. Rzeczywistość ofiar skrzywdzonych przez pedofila, to smród, bagno, przerażenie, zakłamanie, samotność i śmierć. Zanim wiec skomentujesz w jakikolwiek sposób doniesienia na temat Marka Lisińskiego, przeczytaj koniecznie refleksję Marcina Kąckiego.
    @lemanskiw
    Link by się przydał
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @likanickak
    Felieton jest na głównej.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Afera pana Lisińskiego pokazuje jak duże spustoszenia psychiczne wywołuje spotkanie z pedofilem...
    już oceniałe(a)ś
    11
    0
    Smutna sprawa! Ale ja pytam, gdzie sa adwokaci, ktorzy pracuja dla innych za darmo?? Nie znamy, biora czesto kolosalne honoraria. Dziewczyna dzieki pomocy Fundacji Nls otrzymala kolosalne jak na polskie realia odszkodowanie. Zwykla wdziecznosc za pomoc nakazuje przekazanie jakiejs kwoty na fundacje. Tak jak ludzie i panstwo daja na kosciol!!
    już oceniałe(a)ś
    9
    0
    Szkoda, że podważyło to opinię Fundacji. Jestem daleka od oskarżania Pana Lisickiego. Trzeba poczekac na cd. sprawy. Historia jest przykra, swiadczy o slabosci czlowieka. Warto przypomniec tasmy prezesa i nagrania afery Srebrnej, gdzie chodzi o duże kwoty i nadużycie zaufania człowieka, który wykonal prace i poniosl koszty i nie moze doczekac sie skierowania sprawy do sadu. A wyznawcy PiS uwazaja to za przejaw sprytu i przedsiębiorczosci. A 50 tys przekazane prezesowi - jak mowi Austriak ? To nie korupcja? Osmiorniczki za 40 zl byly wykorzystane do pokonania w wyborach PO a afery KNF, SKOKI, wieze Srebrnej, pedofilia w KK, niszczenie demokracji w Polsce - stały się "normalnymi zjawiskami". Ta podwojna moralnosc i podwojne standardy to cecha obozu wladzy. Sprawa korupcyjnej propozycji posla PiS do poslanki Beger w 2006-7 roku tez nie doczekala sie sprawy sadowej. A bylo nagranie video. Nie wchodźmy w ich buty i nie dolaczajmy sie do hejtu. Starajmy sie budowac a nie krytykowac. Proponowac cos pozytywnego.
    @krytyczny10
    Brawo!! Dokladnie, ktos robi afere, zeby przykryc mega afery pedofilskie. Ludzie otrzymujacy pomoc powinni jednak placic tak jak placi sie za psychologa czy adwokata! Zostawcie tego czlowieka w spokoju!!!!
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Zostawcie p.L w spokoju, zrobil wiecej dobrego niz zlego! Skupmy sie na bogatych ksiezach destruktorach!!
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    Niech pan teraz pokaże jak należy przepraszać. I oddawać pieniądze.
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    Wydawalo mi sie, ze juz nic mnie nie zdziwi a jednak.............
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Buahahahaha! Ale jaja! Ofiara okazała się oszustem. To pewnie on i inne "ofiary" księży kłamią również w sprawie rzekego molestowania. Teraz nikt im juz nie uwierzy. I dobrze!
    już oceniałe(a)ś
    1
    7
    `