Porady związane z rozwojem osobistym, szkolenia e-learningowe w odcinkach - od środy 3 kwietnia 2019 r. działa Instytut Dobrego Życia. Internetowi kursanci dowiedzą się z nich np., jak dbać o siebie, jak mówić, aby nas słuchano i na czym polega mindfulness. Oficjalne otwarcie Instytutu Dobrego Życia, projektu marki 'Wysokich Obcasów', odbyło się 2 kwietnia br. podczas spotkania poświęconego m.in. self-care z udziałem Katii i Nadii Narain. Zapraszamy do wysłuchania, co dla uczestników spotkania oznacza dobre życie.

- Instytut Dobrego Życia powstał w odpowiedzi na sygnały, że w dzisiejszym świecie coraz trudniej jest łączyć życie osobiste z rozwojem zawodowym, a dodatkowo, że miejsca pracy, w których spędzamy tak wiele czasu, są coraz mniej przyjazne pracownikom. Nasz projekt to poradnik, platforma szkoleniowa, miejsce spotkań i inspiracji w jednym - wyjaśnia Agnieszka Kozak, dyrektor programowa Instytutu Dobrego Życia.

Instytut Dobrego Życia działa w ramach grupy serwisów internetowych Wyborcza.pl. Jest dostępny w sieci pod adresem www.instytutdobregozycia.pl i http://www.wysokieobcasy.pl/Instytut/0,0.html. Jego użytkownicy mogą przeczytać m.in. o tworzeniu dobrej atmosfery w pracy i pomysłach na uszczęśliwienie pracowników, a także o samoświadomości, sposobach na radzenie sobie ze stresem czy byciu rozsądnym rodzicem. Treści dla Instytutu Dobrego Życia przygotowuje oddzielna redakcja, której działaniami kieruje - jako redaktor naczelna - Kamila Kalińczak.

- Dobra praca, dobre relacje, dobre życie - to główne osie tematyczne naszego przedsięwzięcia. Szczególnie istotne są dla nas dobre praktyki w miejscach pracy, bo z tym w polskich firmach wciąż jest problem. Z myślą o employer brandingu portfolio marki 'Wysokie Obcasy' poszerza się teraz o kursy online i warsztaty stacjonarne - mówi Kamila Kalińczak.

Od 3 kwietnia br. Instytut oferuje szkolenia e-learningowe w dotychczas niespotykanej w polskim internecie jakości produkcji telewizyjnych. Na razie w ofercie serwisu są 4 kursy online. Kolejne propozycje e-learningowe pojawią się na platformie w następnych tygodniach.

Więcej
    Komentarze
    "- Z myślą o employer brandingu portfolio marki... - mówi Kamila Kalińczak."

    To ja już nie mam pytań.
    @nikanor
    Ja też. Ale jest pomysł na giga biznes. Będą dyplomy projekty, innowacja, tudzież superkreatywna kreatyw ność oraz zarządzanie zarządzaniem rozwoju. No, marzenie..i to wszystko w superextrartechnologicz nych realizacjach, no, prawie Chiny. .wooooooow.
    Jedno zastrzeżenie..tylko cztery kursy ?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0