Logo urodziło się razem z gazetą na przełomie kwietnia i maja 1989 roku. Na początku, w opozycji do wszystkich logotypów, które pojawiały się wtedy w gazetach, nasze logo ustawione było w pionie. Pod nim znalazł się charakterystyczny napis 'Solidarność'. W 1995 roku pojawił się nawiązujący do niego czerwony element, który jest znakiem rozpoznawczym 'Gazety Wyborczej' do dziś. Pojawia się również w nowym, odświeżonym graficznie logo, które chcemy Wam przedstawić. To cały czas ta sama gazeta, a nowy znak graficzny ma za zadanie w prosty sposób zintegrować serwis internetowy z wydaniem papierowym.
Zmieniając się, odpowiadamy na potrzeby naszych czytelników, ale wciąż przyświecają nam te same idee. - 'Wyborcza' zawsze walczyła o wolność, demokrację i prawa obywateli. Nie robimy tej gazety dla siebie, nie robimy jej dla polityków, robimy ją dla Was, dla czytelników, bo 'Wyborcza' w skrócie to Wy - zaznacza pierwszy zastępca redaktora naczelnego 'Gazety Wyborczej' Jarosław Kurski.
Wszystkie komentarze