W tegorocznej edycji ENA wzięło udział 161 gazet z 24 krajów. Walczyły o tytuły najlepiej zaprojektowanej gazety regionalnej, ogólnokrajowej i tygodnika oraz o nagrody tematyczne. W 20 kategoriach nadesłano ponad 4 tys. zgłoszeń. To jeden z największych konkursów tego typu na świecie.
Była to 23. edycja konkursu, ale "Wyborcza" wystartowała w nim dopiero po raz drugi. Tym razem zdobyliśmy sześć nagród w dwóch kategoriach: cztery jako "okładki sekcji" oraz dwie w kategorii storytelling (za graficzne materiały przedstawiające zarobki duchownych i materiał BIQdata o znikających zabytkach Zakopanego). Znajdziecie je powyżej.
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Wszystkie komentarze
wyborcza nie prezentuje wyboru różnych opinii i wielogłosu pogladowego.
blizniak Żołnierza Wolności.
Najlepiej jakby się od Agory uwolnić to korpo które niszczy jakość