reż. Xavier Dolan; Kanada, 2009; dystr. Tongariro

Jeden z niewielu przekonujących dowodów na to, że narcyzm w kinie jednak popłaca - nagrodzony w Cannes debiut Kanadyjczyka Xaviera Dolana (rocznik 1989).

Młody homoseksualista Hubert Minel (tenże Dolan) żyje z matką (Anne Dorval), której nie znosi: za jej fatalny gust, za żałosne programy, które ogląda w telewizji, i za psychiczną presję, którą na niego wywiera. Ich rodzina się rozpadła - ojciec odszedł do innej kobiety - i żadne z pozostawionej dwójki nie potrafi sobie z tym poradzić.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Więcej
    Komentarze