Firma Neadoo powstała w Wielkiej Brytanii. Jej założycielami są: Tomasz Nasalski i Rafał Moszkowców. Ze względu na szeroką ekspansję polskich firm na Wyspach postanowili wesprzeć je w marketingu internetowym. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu pomagali w budowie stron internetowych, tworzeniu marki własnej, w zakresie PPC, czyli płatnej promocji oraz SEO. W odpowiedzi na duże zapotrzebowanie w zakresie promocji internetowej, w niedługim czasie Neadoo zaczęło się rozbudowywać. Dzisiaj mamy agencję w Wielkiej Brytanii oraz oddział w Polsce. Postawiliśmy na siedzibę w Poznaniu ze względu na to, że jest to zagłębie agencji SEO i nietrudno tam o doświadczonych pracowników.
Nasza agencja specjalizuje się głównie w SEO. To nic innego jak optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań wyszukiwarki Google. Dzięki naszym działaniom, strony są widoczne w wyszukiwarce poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych – haseł, które przywołują konkretne strony na najwyższe pozycje wyszukiwania. Idąc za przykładem: wpisujemy w wyszukiwarkę hasło: „sklep internetowy z obuwiem" i do takiego hasła przygotowujemy strategię działania by klient zyskał organiczny ruch na swojej stronie. Widoczność „na frazy" zapewnia wartościowy ruch, który zwiększa szanse na konwersję czyli sprzedaż lub leady i zwracamy na to uwagę podczas tworzenia strategii. Mamy doświadczenie w SEO zagranicznym, co wyróżnia nas na tle konkurencji, a co za tym idzie pomagamy polskim firmom w działaniach międzynarodowych. Podejmujemy również działania w zakresie promocji płatnej w takich wyszukiwarkach jak Google, Bing czy na portalu społecznościowym Facebook. Są to zupełnie inne systemy reklamy. O ile w SEO jesteśmy zmuszeni uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na efekty, tak w kampanii PPC strona może pojawić się w pierwszych wynikach wyszukiwania w ciągu jednego dnia. Proces pozycjonowania strony wymaga czasu ze względu na dostosowanie strony do wymogów wyszukiwarki, tworzenie contentu i szeregu innych elementów, które wpływają na ocenę strony i pozycję wyświetlania. Kampanie płatne są efektywne, ale wiążą się ze zwiększonym kosztem.
Na sukces w sieci przekłada się głównie dobrze przygotowana strona internetowa, która jest wizytówką firmy. Wiele zależy od jej intuicyjności i przyjaznego charakteru. Dobra strona powinna wciągać użytkownika w interakcje i być szybka. Lecz na nic się to nie zda, jeśli nie dotrzemy do odbiorców, dlatego tak ważne jest zadbanie o widoczność strony w sieci. Zależnie od branży sposoby dotarcia do odbiorców są różne: poprzez social media, SEO, aż po pełną i aktualną prezentację w Google Maps. Do przygotowania takiej kampanii wymagane jest doświadczenie, bez którego nie da się odnieść sukcesu. Z tego powodu nasza agencja daje dostęp do know-how naszych specjalistów, by klienci nie musieli tworzyć swoich własnych działów marketingu. Możliwości jakie oferuje Neadoo pod kątem wielojęzycznego copywritingu, pozycjonowania stron czy całej opieki procesowej, przekładają się na możliwość międzynarodowego sukcesu w sieci.
Robert Przeliorz