– Problemy te skłoniły nas do stworzenia kampanii, której na celu jest zwrócenie uwagi na problemy z jakimi boryka się nasza planeta – informują w firmie AQUAPHOR, która jest estońskim producentem filtrów do wody. Na potrzeby kampanii firma stworzyła Aquaphorianina o imieniu Aqualenek.
– Imię bohatera pochodzi od unikalnego, opatentowanego przez AQUAPHOR jonowymiennego włókna Aqualen, które jest składnikiem wszystkich naszych wkładów filtrujących. Dzięki nim można oczyścić wodę pitną z metali ciżękich nawet w 99 proc. – mówią twórcy kampanii, która wystartowała 22 kwietnia w Światowy Dzień Ziemi.
– Tego dnia rozpoczęła się misja Aqualenka. Ta postać przybysza z innej planety ma nam pomóc ratować Ziemię przed ekologiczną zagładą. Jego zadanie to przede wszystkim edukacja – zarówno dzieci, jak i dorosłych – w zakresie ochrony środowiska, zachowania bioróżnorodności, a także dostarczenia krystalicznie czystej wody każdemu z nas. W kolejnych etapach kampanii Aqualenek ma udzielać pokazywać, co można zrobić dla planety, ale i bezpieczeństwa nas samych – poinformowała Marzena Lewandowska, dyrektorka marketingu Aquaphor Poland Sp. z o.o.
Firma przygotowała konkurs pod hasłęm " I Ty możesz zostać Aquaphorianinem" W pierwszym etapie do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: hulajnogi z kaskami z wizerunkiem Aqualenka, pluszaki Aqualenka oraz dzbanki elektroniczne AQUAPHOR J. Shmidt 500 do filtracji wody. Konkurs prowadzony będzie za pośrednictwem strony www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem do 19 maja tego roku.
Wszystkie komentarze