Lekka, trwała i odporna na warunki atmosferyczne konstrukcja dostępna jest w trzech wariantach, różniących się przygotowaniem do montażu dachu: z użyciem paneli fotowoltaicznych, pokryciem z blachy trapezowej lub z pokryciem z poliwęglanu (wiata oferowana bez pokrycia dachowego w komplecie).
Każdy z carportów można rozbudować o kolejny, bliźniaczy segment. Dzięki temu bez problemu powiększymy zadaszoną przestrzeń.
NOWOCZESNE MATERIAŁY i TECHNOLOGIE BUDOWLANE
Carport jest idealnym rozwiązaniem jako zadaszenie dla samochodu, rowerów lub narzędzi ogrodowych. Wariant z przygotowaniem dachu do montażu panelu fotowoltaicznego sprawdzi się jako praktyczne i funkcjonalne rozwiązanie, łączące ze sobą zadaszenie auta i konstrukcji do produkcji energii elektrycznej.
Wiata samochodowa może zostać dodatkowo uzupełniona o dowolne przęsło ogrodzeniowe z oferty Konsportu. Montaż przęseł między słupami carportu pozwala na dodatkowe zasłonięcie przestrzeni zadaszonej. Połączenie wiaty samochodowej i ogrodzeń posesyjnych daje dodatkowe możliwości adaptacji i pozwala na bardziej wyszukaną aranżację całości.
Konstrukcja wiaty od frontu ma wysokość 2800 mm, zaś od tyłu – 2210 mm. Szerokość zależy od wersji: 3100 mm (z przygotowaniem dachu pod montaż poliwęglanu), 3520 mm (z przygotowaniem dachu pod montaż paneli fotowoltaicznych) lub 3100 mm (z przygotowaniem dachu pod montaż blachy falistej – w wersji poszerzonej 3520 mm, dostępne jako opcja).
Szerokość wjazdu to 2920 mm, a długość konstrukcji – 6000 mm. Nachylenie płaszczyzny dachu zaś to 10 proc.
Przypominając, że konstrukcja Carportu jest przygotowana do dokładania kolejnych modułów, producent podkreśla, że każda rozbudowa zwiększa szerokość konstrukcji o 3 m i posiada takie samo pokrycie dachu co moduł bazowy.
Konstrukcja wymaga montażu na miejscu inwestycji do uprzednio przygotowanego podłoża. Cały proces jest stosunkowo prosty i można prześledzić go samodzielnie za sprawą wideoinstrukcji dostępnej na stronie internetowej producenta.
Materiał promocyjny marki KONSPORT