W ramach cyklu "Popcorn, czyli seriale i okolice" publikujemy najciekawsze naszym zdaniem doniesienia ze świata seriali, platform streamingowych i telewizji. Oto, co ostatnio przykuło naszą uwagę.

Jesień w TVP

W jesiennej ramówce TVP przygotowała trochę nowości, ale stawia też na sprawdzone formaty. We wtorki od 12 września o godz. 22:20 w TVP 1 emitowany będzie serial „Lokatorka" zapowiadany jako oparta na faktach historia o nieuczciwej reprywatyzacji w Polsce. W niedzielę 17 września o 20:20 premiera kostiumowego serialu „Dewajtis" na podstawie powieści Marii Rodziewiczówny. Ciekawy wybór jak na TVP, biorąc pod uwagę to, że pisarka była osobą nieheteronormatywną. Następcą „Dewajtis" od 5 listopada będzie kolejna kostiumowa produkcja, czyli „Kamerdyner", w której łączą się losy Polaków, Niemców i Kaszubów. W ramówce pojawił się też drugi sezon kryminalnego „Archiwisty" (od 8 września, w piątki o 20:35) oraz kontynuacje „Leśniczówki", „Korony królów. Jagiellonowie" czy „Ojca Mateusza" i „Komisarza Alexa". Z ramówki TVP Historia zniknęły za to programy Bogusława Wołoszańskiego, który ogłosił start w wyborach parlamentarnych z ramienia KO.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Marcin Ręczmin poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze
    "Dyrektor Edward Miszczak mówi, że drogę „nic za darmo" wybrał kiedyś Player i po roku miał już 1,5 mln abonentów"
    A ile Polsat chapnie z tego tortu? 100 tys? Nie ma miejsca na kolejną platformę w Polsce. Tak samo jak nie ma miejsca na wszystkich graczy ogólnoświatowych. Kogo będzie stać na opłacanie 5-6 subskrypcji? Szczególnie teraz, przy cenowych niepewnościach związanych z gospodarczą sytuacją Polski. Player mi z dnia na dzień zdrożał prawie 2 krotnie. Tzn z pakietu usunięto mi canal+, ale cena została taka sama :)
    Dopóki platformy same się nie dogadają w sprawie oferowania produktów konkurencji, to wyzdychają. Może i dobrze, bo z grubego paluch połowa produkcji to zapychacz.
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Reklamowanie produkcji TVP w "Wyborczej" - po co?
    już oceniałe(a)ś
    2
    0