456 uczestników, dziwne, pokręcone zadania i spora kasa do wzięcia dla zwycięzcy. Brzmi znajomo? Netflix planuje reality show "Squid Game".

Grupa zdesperowanych dłużników decyduje się na udział w dziwnej rozgrywce. Grają w znane z dzieciństwa zabawy, m.in. "Czerwone, zielone" podobną do polskiej "Baba Jaga patrzy". Rzecz w tym, że przegrywający tracą życie. Koreański serial "Squid Game" okazał się największym hitem Netflixa. W ciągu pierwszych 28 dni wyświetlania oglądano go łącznie przez 1,65 mld godzin. Następny w kolejce jest 5. sezon "Domu z papieru": 792,2 mln godzin, choć ten wynik poprawi 4. odsłona "Stranger Things".

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Agata Żelazowska poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze
    Czy będą zabijać przegranych?
    już oceniałe(a)ś
    20
    0
    reality show dla samobojcow
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    To jest wspaniały serial, ale nie jeśli chodzi o głupie zabawy tylko o moralnych dylematach i kondycji ludzkości.
    już oceniałe(a)ś
    6
    0