Wynik światowego lidera serwisów zakupów grupowych jest gorszy od oczekiwań analityków, którzy spodziewali się zysku.

W reakcji na wyniki kurs Groupona spadł w handlu posesyjnym na giełdzie w Nowym Jorku o 16 proc. Mimo straty netto firma zarabia coraz więcej na swojej podstawowej działalności - zysk operacyjny wzrósł do 25,4 mln dol. z 200 tys. dol. przed rokiem. Przychody wzrosły o 32 proc., do 568 mln dol., a wynik obciążają koszty związane z kosztami przejęć i akcji pracowniczych. Żeby ratować swoją sytuację, firma w ostatnich sześciu miesiącach zwolniła 648 osób. Serwis pochwalił się za to, że liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła do 200 mln na całym świecie.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Komentarze