Chińscy konsumenci znów dokonali rekordowych e-zakupów. Było to tym łatwiejsze, że w tym roku Dzień Singla - i łączące się z nim znaczne rabaty - rozciągnięto na dwa weekendy.

11 listopada określa się w chińskim handlu mianem Dnia Singla. Mimo dorocznych wzrostów sprzedaży teraz przed branżą stało nie lada wyzwanie, bo trzeba było zmierzyć się z ograniczeniami wywołanymi epidemią koronawirusa.  

Do pobicia był wynik z 2019 r., gdy platformy e-handlowe chińskiego koncernu Alibaba w ciągu 24 godzin sprzedały towary za 38 mld dolarów.

Coraz dłuższy dzień

W tym roku po raz pierwszy Dzień Singla rozciągnięto na dwa weekendy. Promocje z tej okazji zaczęły się już 1 listopada. Dzięki temu zabiegowi 30 minut po północy 11 listopada liczniki Alibaby notowały sprzedaż na poziomie 56 mld dolarów.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Agata Żelazowska poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze
    Jeżeli bez złośliwości, to dałbym nazwę wyspie - Nadzieja.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0