Wkrótce będziemy mogli wykupić polisę w firmie, która ubezpieczała ?Titanica?. Londyński Lloyd's pragnie wejść na polski rynek. To samo planuje ponad 350 dużych instytucji finansowych!

Analitycy są zgodni - na wejściu do Polski zagranicznych instytucji finansowych najbardziej skorzystają klienci. Większa konkurencja to niższe ceny wielu usług finansowych.

- Dla Kowalskiego wcześniej czy później oznacza to większy wybór produktów, ciekawszą i tańszą ofertę - mówi Łukasz Dajnowicz, rzecznik Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG).

W pierwszej kolejności przyjemną odmianę odczują jednak najzamożniejsi. To najpierw o nich powalczą zachodnie banki i firmy inwestycyjne. Ubezpieczyciele polują zaś na razie na klientów instytucjonalnych.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Więcej
    Komentarze