Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
1 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Wygląda na to, że żadna kreacja nie wzbudzi już tylu emocji, co czerwony kombinezon Timothée Chalameta projektu Haidera Ackermanna.
Aktor przed premierą "Bones and All".
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
2 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Na widok kombinezonu bez pleców oszalały nie tylko fanki aktora, ale przede wszystkim instagramerki modowe, które bez końca udostępniały zdjęcie aktora na swoich profilach i w relacjach w mediach społecznościowych.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
3 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Czerwień zdaje się rządzić na czerwonym dywanie w Wenecji. Aktorka Sigourney Weaver wystąpiła na festiwalu aż w dwóch różnych kreacjach w tym kolorze.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
4 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Sigourney Weaver przybyła na światową premierę swojego najnowszego filmu "Master Gardener" w czerwonym kombinezonie Valentino z głębokim dekoltem, ozdobionym złotym łańcuszkiem z logo "V". Dodatkiem do zestawu była złota bransoletka, kolczyki w kształcie piramidy i czarna, wysadzana ćwiekami torba na ramię OneStud.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
5 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Sigourney Weaver w garniturze od Valentino.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
6 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Czerwone na czerwonym. Czy to hasło tegorocznego festiwalu?
Pixie Lott przed premierą filmu "Biały szum".
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
7 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Tessa Thompson w kreacji Elie Saab. Dramatyczny kaptur i udrapowany na całej długości długi tren tworzyły złudzenie, że jest to jeden kawałek materiału.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
8 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Fani oszaleli na punkcie Timothée Chalameta.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
9 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Fanka z przesłaniem dla Timothée Chalameta, napis na afiszu brzmi: "Dotknąłeś mojej ręki w 'Sziget', więc teraz musisz mnie poślubić".
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
10 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Cate Blanchett zawsze zaskakuje kreacjami na imprezach. Tym razem w czarnym aksamitnym gorsecie ozdobionym ręcznie malowanymi kwiatami od projektanta Daniela Roseberry'ego.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
11 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Cate Blanchett w bluzce z dopasowanymi plisowanymi spodniami z lamówką i paskiem w talii od Giorgio Armaniego.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
12 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Cate Blanchett z fanami przed premierą filmu "Tár".
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
13 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Prosta historia, czyli mała czarna bez pleców. Modelka Irina Shayk na premierze "L'immensit?".
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
14 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Stella Maxwell, podobnie jak Irina Shayk, w prostej czarnej sukience na premierze "L'immensit?".
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
15 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Julianne Moore cała w cekinach od Valentino i biżuterii Cartiera.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
16 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Brazylijska modelka Isabeli Fontana w dopasowanej sukience w kolorze złamanej bieli z długą peleryną od firmy Layla Atelier.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
17 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Ani czerń, ani czerwień. Alessandra Ambrosio postawiła na dziewczęcy róż!
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
18 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Tessa Thompson zdecydowała się na vintage look Armaniego Privé z kolekcji jesień-zima 2009 roku. Składający się ze srebrnego topu bez ramiączek z kaskadową talią oraz spódnicy z czarnych cekinów.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
19 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
"Góra do dołu, dół do góry"... Takie kreacje rekomendowała już główna bohaterka polskiego serialu "Czterdziestolatek". Jak wiadomo, moda lubi wracać.
Na zdjęciu Taylor Russell w sukni z ostatniej kolekcji haute couture Balenciagi przed premierą "Bones and All".
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
20 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Żartujemy z sandałów, tymczasem Mark Rylance pozuje w nich śmiało na ściance przed premierą "Bones and All".
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
21 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Walka o tytuł najlepszych nóg festiwalu dopiero się zaczyna. Faworytką jest Chloë Sevigny.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
22 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
W szranki stanęła Patricia Clarkson, która podeszła do tematu dość dynamicznie...
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
23 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Aktorka Isabelle Huppert zwykle zaskakuje kreacjami, na razie na festiwalu możemy podziwiać oryginalny makijaż.
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
24 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Chloë Sevigny zdecydowała się założyć czarną suknię z kolekcji Gucci's Resort 2023. Wygląd dopełniły naszyjnik, kolczyki, bransoletka i pierścionek Bvlgari.
Fot. Vianney Le Caer/Invision/AP
25 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Nan Goldin podczas premiery "All The Beauty And The Bloodshed".
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
26 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Callie Ferreira-Goncalves przed premierą filmu "Other People's Children".
Fot. Joel C Ryan/Invision/AP
27 z 27
79. Festiwal Filmowy w Wenecji
Niezmiennie najpiękniejszy uśmiech festiwali filmowych Penélope Cruz w kreacji od Chanel w drodze na premierę "L'immensit?".
Wszystkie komentarze
Callie Ferreira też. I fajnie spojrzeć na Sigourney Weaver - żadnych dmuchanych ust, botoksu, pompowanych cycków, ma swoje lata i nie udaje młodszej.
Życzę każdemu takiej formy w jej wieku
Zgoda! Dlatego uważam, że pierwsza kreacja męska, ta z odkrytymi plecami, to po prostu kpina z takich właśnie groteskowych "kreacji". To wygląda niesmacznie i źle - gdy kobieta ma całkiem nagie plecy w niby eleganckiej sukni, w sytuacji, która ma się kojarzyć z kulturą. To nie plaża, to festiwal! Pełne napięcia oczekiwanie (wyleci cycek czy nie wyleci) to nie jest smakowanie pięknego stroju!
E, pan Chalamet po prostu lubi poszaleć odzieżowo i nieźle mu to wychodzi :)
dokładnie !
Ale ale. 10 lat poza Polską wystarczyło mi, by zobaczyć w wielu krajach i na wielu kontynentach, że skarpetki do sandałów to jednak NIE jest polski wynalazek. Między nami, polskich wynalazków jest niepokojąco mało...
Dlatego cieszę się przynajmniej z tych normalnych, jak S. Weaver. Widać, że czują się wygodnie w swojej skórze.
Jak łatwo oceniamy innych. A może oni się przy tym zwyczajnie dobrze bawią? Nie żałuj nikogo, kto o to nie prosi.
O to to
Lmao nikt ich nie zmusza do noszenia ciekawych sukni i innych rzeczy
Mimo wrodzonej empatii jakoś mi ich dziwnie nie żal:-)))))
Tak, tak. Tak sobie tłumacz. Taka uproszczona i zagięta wizja rzeczywistości musi sprawiać, że od razu lepiej się czujesz w swojej skórze, a kompleksy cichną, nie?
Hmm jako osoba pracująca w tej branży od dość dawna, mająca do czynienia nieustannie z aktorami, operatorami, scenografami i innymi twórcami będę musiał Cię zaskoczyć. Nie, tak naprawdę nie chodzi o kasę. Kasę osiągają nieliczni, a w Polsce wielkich pieniędzy nikt. Chodzi o pasję i potrzebę twórczą, z którą nie da się walczyć i nie da się jej wyeliminować.
Tak, to jest ciężka i wykańczająca praca. Ale niekiedy dająca satysfakcję, radość i emocje, których praca w banku raczej nie da (nie wartościuję, stwierdzam fakt).
A to, jak kto wygląda i się ubiera, to w ogóle nie ma żadnego znaczenia i nie powinno być tematem. Artyści zawsze mieli potrzebę wyróżniania się, nie ginęli w tłumie. Od Nerona po Van Gogha, od Picassa po Johnny'ego Deppa.
Dla mnie najpiękniejsze są jędrne męskie pośladki.
Ale on jest super seksowny, w tym rzecz. Nie trzeba go kreować.
de gustibus non est disputandum
zawsze była i będzie, tacy już jesteśmy
Nieprawda. Efektem rozwoju jest wyzbycie się jej. To pusta, nadmuchana bańka, nie wnosząca nic wartościowego w życie osoby próżnej czy jej otoczenia.