W sobotę, 19 września br. swój finał miała 2. edycja Matury z wiedzy o zegarkach. W akcji zorganizowanej przez serwis Logo24.pl wspólnie z partnerem - portalem Zegarki i Pasja wzięło udział kilkudziesięciu uczestników z całej Polski, którzy w ciągu 60 minut zmierzyli się z 24 pytaniami sprawdzającymi ich znajomość zegarków.
Matura z wiedzy o zegarkach to ciesząca się wielkim zainteresowaniem akcja skierowana do pasjonatów zegarmistrzostwa oraz mikromechaniki, którzy mają szansę zmierzyć się w niej z konkurencją, sprawdzić swoją wiedzę i w finale wygrać atrakcyjne nagrody.
W grudniu 2019 r. w serwisie Logo24.pl zostały opublikowane pierwsze materiały edukacyjne poświęcone zegarkom wraz z przykładowymi próbnymi arkuszami maturalnymi. Jej wielkim finałem był egzamin maturalny, który odbył się w budynku Agory w Warszawie (z zachowaniem restrykcyjnych zasad sanitarnych). Do udziału w nim zgłosiło się kilkudziesięciu uczestników z całej Polski. Ich zadaniem było udzielenie odpowiedzi na 24 pytania poświęcone zegarkom w ciągu 60 minut.
Podczas obrad jury 'maturzyści' i goście wydarzenia mieli okazję wysłuchać wystąpienia Władysława Mellera pt. 'Wszystkie dłonie strojne w Błonie' - o zegarkach z ZMP Błonie. Z kolei Maxime Gourgouillat z Omegi wprowadził słuchaczy w świat tych fascynujących zegarków, a Katarzyna Wieczorek z firmy Zibi opowiedziała o sztuce japońskiego zegarmistrzostwa, prezentując zegarki Seiko.
W finale Matury z wiedzy o zegarkach nagrodzono 35 osób, które otrzymały zegarki o łącznej wartości 50 tys. zł.
Organizatorami Matury z wiedzy o zegarkach są serwis Logo24.pl oraz portal Zegarki i Pasja.
Mecenasi: Longines, Tissot, Certina, Grand Seiko.
Partnerzy:
G-Shock, Atlantic, Bulova, Lorus.
Fundatorzy nagród: Grupa Zibi S.A., marki: G-Shock, Seiko, Atlantic, Bulova, Lorus, Lacoste, Police, a także Swatch Group, marki: Tissot, Swatch, Classic Watch, Victorinox, Butiki SWISS.
Wszystkie komentarze