'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska. Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo ?Wyborczej?. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie.

Partnerem cyklu agencja koncertowa Good Taste Production www.goodtaste.pl, która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Co za bzdurny tytuł. Już na starcie widzę kłamstwo, jak mam uwierzyć w dalszy ciąg?
    Drobne zmiany w życiu codziennym zwykłych ludzi nie uchronią nas przed katastrofą klimatyczną. Z pewnością każda cegiełka jest ważna, ale pomóc mogą tylko zmiany na wielką skalę wprowadzane przez rządy i korporacje, zmiany systemowe.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    `