'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska. Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo 'Wyborczej'. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie. Partnerem cyklu jest agencja koncertowa
Good Taste Producion , która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku.
Wszystkie komentarze
Sztućce w cholewie inne statki w karty nie ... a jak mam ochotę na coca cole albo inny napój to mam w sklepie przelewać do dzbanka, a co wtedy z butelka po napoju. Jakieś to ni bardzo spójne. Sama nie wiem czy do końca uda się ekologicznie ale generalnie jestem za./malunia/
Pod prysznic tylko we dwójkę i pić dużo piwa.
A potem pierdzimy razem pod kołdrą na goło.