'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska. Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo 'Wyborczej'. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie. Partnerem cyklu jest agencja koncertowa Good Taste Producion , która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku.
Więcej
    Komentarze
    Super! Pan Szczygiel nie zawodzi! Wiecej takich miejsc.
    już oceniałe(a)ś
    11
    0
    Brawo! Może inne kawiarnie pójdą w ślady Wrzenia.
    już oceniałe(a)ś
    10
    0
    Hmmm... a gdzie jest wersja dla tych, którzy potrafią czytać?
    już oceniałe(a)ś
    9
    2
    Ale super pomysł z tym noszeniem swojego kubka! Genialne! I to chciałabym, żeby się przyjęło!
    @katije11
    Sztućce w cholewie inne statki w karty nie ... a jak mam ochotę na coca cole albo inny napój to mam w sklepie przelewać do dzbanka, a co wtedy z butelka po napoju. Jakieś to ni bardzo spójne. Sama nie wiem czy do końca uda się ekologicznie ale generalnie jestem za./malunia/
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A ten kubek papierowy nie przecieka? Musi być czymś impregnowany, pewnie nawet czymś gorszym od plastiku. A ta drewniana pałeczka do mieszania nadaje niezrównany drzewny aromat gorącej kawie. Nie dajmy się zwariować, bądźmy normalni...
    już oceniałe(a)ś
    4
    6
    A ja zacząłem oszczędzać wodę.
    Pod prysznic tylko we dwójkę i pić dużo piwa.
    A potem pierdzimy razem pod kołdrą na goło.
    już oceniałe(a)ś
    4
    22