Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej, a co za tym idzie - Arkadia staje się jednym z pierwszych dziesięciu centrów pod nowym szyldem!

Arkadia była katalizatorem zmian i bardzo znacząco wpłynęła na otoczenie. W ciągu kilku miesięcy od swojego powstania została uznana za najlepszą nieruchomość handlową i od lat utrzymuje pozycję lidera. Z badań wynika, że jest ulubionym centrum handlowym warszawiaków i notuje największą w stolicy rozpoznawalność.

Unibail-Rodamco-Westfield inauguruje dziś pierwszą ogólnoeuropejską kampanię marketingową pod hasłem Come Together, poprzedzającą wprowadzenie marki Westfield w dziesięciu europejskich centrach handlowych firmy. Z tej okazji na gości Arkadii czeka moc atrakcji!

Już 25 września wystąpi brytyjski zespół Clean Bandit!
Dodatkowo od czwartku 26 września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będą czekać atrakcyjne niespodzianki. W Westfield Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°, tajemniczy asystent zakupowy będzie nieoczekiwanie płacił za zakupy wybranych klientów, a w niedzielę odbędzie się niepowtarzalny lunch dla stu klientów, z potrawami przygotowanymi przez Grzegorza Łapanowskiego.

Serdecznie zapraszamy!
Więcej
    Komentarze
    Uroczyście obniżyliście moją sympatię do Arkaidii tym waszym zakichanym Westfieldem.
    Wsaddżcie go sobie głęboko, mam jeszcze Galerię Północną, Galerię Młociny, CH Targówek i inne.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0