'Zaprojektowane po ludzku' to akcja 'Gazety Wyborczej'. Od października 2018 r. promowaliśmy tych, którzy projektują tak, by w myśleniu o designie nie zgubić człowieka. Którzy pamiętają o jego potrzebach, zachowaniach, oczekiwaniach i marzeniach. Mówiliśmy o tych, którzy biorą pod uwagę trendy społeczne i technologiczne, ale też wykorzystują badania zwyczajów użytkowników. Urządziliśmy warsztaty w pięciu miastach, podczas których zastanawialiśmy się, jak sprawić, żeby 'ludzkich' projektów było w naszym życiu jak najwięcej.

W ramach akcji 'Zaprojektowane po ludzku' zorganizowaliśmy również konkurs skierowany do firm projektujących i produkujących wszystko, co tworzy dom. Nagrodę konkursową, czyli specjalny znak jakości, 'Gazeta Wyborcza' wręczyła po raz pierwszy.

Finałowa gala konkursu odbyła się 13 kwietnia w siedzibie Agory w Warszawie. Nasz reporter Marcin Warszawski rozmawiał z jej uczestnikami. Zapraszamy do obejrzenia pełnego nagrania z gali.
Więcej
    Komentarze